Stiri

Vara pare că se prelungește. Unde călătoresc românii în extrasezon

Reading Time: 2 minute

Pe măsură ce vara se prelungește încet în septembrie, oferind zile mai răcoroase, dar încă însorite în toată Europa, există șansa de a continua vacanțele, iar românii profită de prețurile din extrasezon.

Prețurile pentru călătoriile din extrasezon (începând cu 1 septembrie) pe Kiwi.com sunt în medie cu 8% mai mici, comparativ cu perioada verii. Pentru călătoriile până la sfârșitul anului, prețul mediu al biletelor este de 137 de euro, comparativ cu 151 de euro pentru ultimele trei luni.

Cu toate acestea, în funcție de destinație, românii obțin oferte și mai bune:
● Prețurile pentru călătoriile în Portugalia au scăzut cu 24%, ajungând la o medie de 184 de euro;
● Germania și Grecia sunt și ele mai accesibile, prețurile fiind în medie cu 19% mai mici;
● Călătoriile către Belgia sunt cu 18% mai ieftine, la o medie de 83 de euro;
● Destinațiile din Italia au o medie de 82 de euro – o scădere de 16%.
Cu toate acestea, unele destinații, în special centre universitare precum Marea Britanie, au înregistrat o creștere a prețurilor de 21%, pe măsură ce studenții se întorc la școală.

Când vine vorba de inspirație pentru călătorii, românii au explorat destinații noi în această vară, pe măsură ce au fost deschise noi rute directe, care au dus la o creștere a rezervărilor către orașe precum New York – 348%, Izmir – 178% sau Marrakech – 157%. O altă destinație care a înregistrat o creștere a interesului a fost Dusseldorf – 106%, posibil datorită românilor care și-au dorit să fie în Koln pentru meciul naționalei la campionatul european.

Pentru extrasezon, însă, New York rămâne o destinație populară, costurile biletelor au scăzut cu 20% față de anul trecut, ce a dus la o creștere a rezervărilor de 230%, depășită doar de Tirana, care a înregistrat o creștere de 250%. Ambele destinații beneficiază de rute directe din România inaugurate în acest an. Alte destinații care au atras interesul românilor pentru acest sezon includ Dusseldorf (creștere de 133% a căutărilor) și Budapesta (71%).

De remarcat este că România ar putea deveni în sine o destinație de extrasezon: prețurile pentru călătoriile în acest sezon către țara noastră pe Kiwi.com sunt, în medie, cu 30% mai mici decât în perioada verii, din orice destinație.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

2 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

2 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

3 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

3 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

3 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

3 ore ago