Vânzările online iau amploare
Reading Time: 2 minuteMagazinele online care folosesc platforma Blugento au înregistrat de 7 ori mai multe comenzi și încasări de 6 ori mai mari la începutul lunii aprilie față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai mult, numărul comenzilor plasate într-o singură zi (14 aprilie) în toate magazinele online care utilizează această platformă a fost cu peste 20% mai mare față de cel înregistrat de Black Friday, în 2019.
”Ultima lună a fost pentru noi un test care validează încă o dată fiabilitatea și stabilitatea platformei”, spune Sadu Băbășan, CEO Blugento, menționând că, în ultima lună și jumătate, nivelul cererii din partea companiilor de a dezvolta componenta online a crescut semnificativ.
”Este evident că toți cei care încă nu sunt prezenți online au nevoie să facă această trecere cât mai repede, chiar dacă viziunea finală a magazinului online pe care și-l doresc se va contura în timp. După o perioadă în care chiar și cei mai puțin digitalizați se văd în situația de a face shopping online, ne așteptăm ca această schimbare generalizată a comportamentului de cumpărare să fie definitivă. De aceea, magazinele care nu vor vinde online în cel mai scurt timp vor avea de pierdut nu doar acum, dar și pe termen mediu”, mai spune Sandu Băbășan.
Pentru deschiderea unui magazin online pe platforma Blugento, clienții au la dispoziție 3 pachete, scalate pe nevoile clienților: Start, Business și Global, la prețuri care încep de la 199 de euro/lună.
În luna aprilie, companiile care vor să își deschidă un magazin online, beneficiază de 3 luni gratuite la abonamentul lunar și zeci de opțiuni de magazine cu design predefinit la 790 de euro + TVA.
În unele cazuri, bugetele de promovare în online s-au dublat.
”Deși lansată la jumătatea lunii februarie, agenția de digital marketing în eCommerce dedicată magazinelor online partenere, Zéa, s-a dovedit a fi o resursă extrem de bună pentru acestea. Iar în perioada aceasta, prin Zéa, am putut elabora strategii de creștere și eficientizare a proceselor de vânzări, să optimizăm costurile de marketing și să scalăm masiv vânzările clienților Zéa”, spune Lorand Minyo, Head of Marketing Blugento.
Blugento are în prezent peste 400 de clienți şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.
Foto: © Mrmrsmarcha | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz