Vânzările online câștigă tot mai mult teren printre brandurile românești
Reading Time: 2 minuteÎn primele șase luni ale anului în curs, producătorul român de cosmetice Farmec, a înregistrat o creștere a vânzărilor în online cu 31% față de perioada similară a anului trecut. Pe marginea strategiilor de marketing digital pe care compania urmează să le implementeze, Farmec estimează o creștere de 50% a vânzărilor în online până la finele anului.
Printre cele mai apreciate strategii de marketing digital se află serviciul de împachetare cadouri, lansat la finalul anului 2018. Astfel, pentru orice comandă de produse cosmetice plasată online, consumatorii beneficiază de împachetare și ambalare gratuite.
Un alt beneficiu disponibil utilizatorilor platformei online este cardul cadou Farmec. Cu o valoare variabilă de 50 – 999 lei, cardul poate fi folosit pentru achiziționarea oricărui produs din portofoliul companiei și are o valabilitate de șase luni de la momentul emiterii sale în format electronic.
Farmec continuă dezvoltarea e-commerce, media lunară a clienților care își fac cumpărăturile pe platforma online se află în creștere, depășind 8.000 de clienți în fiecare lună. Compania estimează că, până la finalul anului, numărul de clienți va crește cu cel puțin 20%. A crescut și valoarea medie a coșului de cumpărături cu aproximativ 7%, în momentul de față românii își achiziționează produse Farmec de aproape 150 lei. De asemenea, Farmec asigură transportul gratuit al comenzilor care depășesc 59 lei.
Game relansate în variante modernizate precum Gerovital Beauty, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Men sau Gerovital Stop Acnee au fost cele care au obținut creșteri valorice de peste 50% în primele șase luni din acest an. În topul achizițiilor se află Gerovital Evolution, Aslavital și Farmec iar gamele de lux, precum Gerovital Luxury și Gerovital Equilibrium, își continuă trendul pozitiv înregistrat în ultimii ani.
Nufăr și Triumf sunt brandurile lidere pe segmentul detartranți și de curățare a bucătăriei, potrivit datelor Nielsen. Acestea se impun și în e-commerce, înregistrând creșteri notabile în comparație cu anul trecut.
Farmec planifică pentru anul 2020 o nouă etapă în dezvoltarea platformei digitale, prin relansarea într-un nou format, cu noi funcționalități și cât mai prietenos față de consumatori. Totodată, anul viitor magazinul online va dispune și de propria aplicație mobilă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz