Vânzările magazinelor ARMO vor crește cu 20% de Black Friday
Reading Time: 2 minuteCel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, Black Friday va aduce o creștere a vânzărilor online cu 20%. Cele mai populare produse pe lângă tradiționalele electronice și electrocasnice, anul acesta vor crește semnificativ achizițiile produselor de mobilier și decorațiuni, jucăriilor și produselor pentru copii, potrivit estimărilor magazinelor parte din ARMO.
“Anul acesta, ne așteptăm la o creștere semnificativă a numărului celor din zona rurală, astfel încât 30% dintre comenzi ar putea merge către aceasta. În plus, peste 70% dintre comenzile din zona rurală vor veni de pe mobil, având în vedere faptul că satele și comunele României sunt legate la internet prin mobile”, a declarat Florinel Chiș, director executiv, ARMO.
Cum se pregătesc magazinele de Black Friday?
Atunci când vine vorba cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, magazinele pregătesc o gamă variată de oferte.
Fashion-Up: Anul acesta, clienții pot alege dintr-o selecție de peste 100.000 de produse la cel mai mic preț posibil. MarketUP! propune articole de la 1.000 de branduri renumite, dar și produse ale producătorilor autohtoni și din colecțiile designerilor români.
Dacă nu pot achita comanda integral, clienții au posibilitatea de a plăti în rate, după 30 de zile, facilitate oferită în urma parteneriatului încheiat cu TBI. În plus, fiecare comandă plasată în magazinul online le va aduce clienților bani înapoi în cont, prin intermediul serviciului CashUP.
Elefant.ro: Pentru Black Friday, Elefant,ro pune la dispoziția clienților o ofertă de peste 100.000 de produse.
“Estimăm că la finalul săptămânii vom avea de livrat jumătate de milion de cărți, 100.000 de parfumuri și alte sute de mii de articole. Ambele evenimente de shopping vor fi comunicate exclusiv în mediile digitale și ne vor aduce o creștere de minimum 35% față de anul trecut. Acesta este pariul nostru în 2019”, a completat Radu Meteș, Head of Marketing, Elefant.ro.
AVstore: De Black Friday, AVstore promite cel mai mare portofoliu de căști audio, boxe portabile, sisteme hi-fi & home-cinema, televizoare si proiectoare. Printre cele mai căutate branduri din această perioadă se numără SENNHEISER, SONY, Bang & Olufsen, KEF sau BOSE.
Vivre: Este magazinul care și-a făcut planul pentru Black Friday încă din vară, iar ofertele speciale se aplică la toate categoriile de produse disponibile. Segmentul de mobilier (canapele și fotolii, dulapuri și comode, paturi, scaune și mese), lifestyle (genți, bijuterii, ceasuri, haine și încălțăminte) și textile (lenjerii de pat, cuverturi și covoare) vor beneficia de reduceri substanțiale
Printre ofertele Vivre se numără canapele de la 599 lei, decorațiuni pentru casă de la 39 lei, accesorii de bucătărie și dining de la 39 lei, corpuri de iluminat de la 69 lei, covoare de la 99 lei, lenjerii de pat din bumbac de la 69 lei, cosmetice de la 29 lei, dar și seturi de baie de la 69 lei.
Campania de Black Friday se va desfășura în perioada 14 – 18 noiembrie, iar, în total, este preconizat un număr de 2 milioane de utilizatori unici și peste 4 milioane vizite pe site. Targetul propus pentru 2019 este creșterea cu 50% a veniturilor înregistrate în 2018, adică mai bine de 5 milioane euro.
Foto: © Suthisa Kaewkajang | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz