Vânzările de purificatoare de aer au crescut cu 50%
Reading Time: < 1 minutComportamentul de consum al românilor s-a schimbat semnificativ în ultimele 4 săptămâni, aceștia alocând o atenție mult mai mare sănătății și igienei personale. Această preocupare a generat, în ultimele săptămâni, achiziții în creștere de echipamente electronice și electrocasnice destinate întreținerii sănătății personale și menținerii unui stil de viață sănătos.
Astfel, începând cu luna februarie, vânzările de purificatoare de aer la evoMAG au crescut cu 50%, ca măsură de combatere a poluării, a alergenilor, cauzați de venirea primăverii și ca o metodă de diminuare a bacteriilor și virusurilor din locuințe.
De asemenea, în ultima lună, românii au luat în calcul posibilitatea de a găti mai mult acasă, lucru ce s-a reflectat în creșterea vânzărilor de mașini de făcut pâine cu 70% și de aparate multicooker cu 30%. evoMAG a înregistrat comenzi în creștere și la roboți de bucătărie, blendere și storcătoare de fructe.
În medie, bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziții de astfel de produse a fost de aproximativ 1500 lei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz