Vânzări record pentru Nordis Group
Reading Time: 2 minuteNordis Group continuă planurile pentru dezvoltarea celui mai mare ansamblu hotelier și rezidențial de pe litoralul românesc. Etapa a doua a proiectului Nordis Mamaia, respectiv Mamaia Dune, a înregistrat vânzări record pentru piața imobiliară din România, cu peste 100 de unități precontractate în aproximativ trei săptămâni de la lansarea oficială.
Nordis Group anunță rezultatele vânzărilor asociate proiectului Mamaia Dune, respectiv etapa a doua a complexului Nordis Mamaia. Planurile pentru ansamblul Dune au fost anunțate în data de 31 iulie, în cadrul evenimentului extraordinar găzduit de Nordis Mamaia pentru inaugurarea zonei de lobby, cafenele și galeria comercială.
Nordis Group continuă planurile pentru dezvoltarea celui mai mare ansamblu hotelier și rezidențial de pe litoralul românesc. Etapa a doua a proiectului Nordis Mamaia, respectiv Mamaia Dune, a înregistrat vânzări record pentru piața imobiliară din România, cu peste 100 de unități precontractate în aproximativ trei săptămâni de la lansarea oficială. Valoarea acestora se ridică la peste 10 milioane de euro. Cea mai mare tranzacție înregistrată cu un singur investitor este de 11 unități, în valoare de 1 milion de euro, iar cea mai scumpă unitate vândută către un alt client este un apartament cu un preț de 266.000 de euro + TVA.
Din punct de vedere al profilului clienților, 98% sunt cumpărători români. Mai mult decât atât, peste 60% dintre ei sunt antreprenori și 50% au până în vârsta de 45 de ani.
Cu o suprafață totală de peste 90.000 de metri pătrați construiți, Mamaia Dune, care vine în completarea ansamblului Nordis Mamaia, este o zonă exclusiv rezidențială cu amenajări și beneficii premium, precum plajă proprie de peste 16.000 metri pătrați, piscine pentru copii și adulți, spații de joacă pentru copii atât în interior, cât și în exterior, after school, restaurante, cafenele, dar și o zonă de promenadă. Ansamblul Nordis Dune se distinge prin câteva elemente unice, cum ar fi: una dintre puținele săli polivalente din țară, cu o capacitate de peste 1.000 de locuri dedicate evenimentelor de mare anvergură pe tot parcursul anului, un patinoar deschis în sezonul rece, dar și cel mai luxos casino de pe litoral. De asemenea, turiștii și rezidenții se vor putea bucura de Târgul de Crăciun organizat în complex.
Ansamblul pune la dispoziția rezidenților, pe lângă spațiile de recreere, terenuri de squash și servicii medicale, de la kinetoterapie și tonifiere musculară până la recuperare medicală și tratamente speciale.
„Avem încă o dată o confirmare a viziunii, a strategiei și a investițiilor făcute până acum în toate proiectele Nordis. Din momentul lansării oficiale a vânzărilor pentru a doua etapă a Nordis Mamaia, respectiv pe data de 2 august și până astăzi, ne bucurăm că am primit un feedback pozitiv. Bineînțeles, ne așteptam la rezultate pozitive, însă, surprinzător a fost timpul record de trei săptămâni în care am precontractat peste 100 de unități. De asemenea, suntem în plin sezon de vară, concedii, o perioadă uniformă în graficele imobiliarelor, care nu înregistrează schimbări notabile. Pentru noi este un vot de încredere din partea clienților deoarece 37% din cumpărători sunt deja clienți existenți Nordis, fapt care nu poate decât să ne stimuleze să ridicăm ștacheta mai sus din punct de vedere al serviciilor pe care le vom oferi clienților, investitorilor și turiștilor”, a declarat Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz