Business

Vânzări de peste 1,4 mld. lei pentru IKEA România în anul fiscal încheiat la 31 august 2024. Comenzile online, în creștere

Reading Time: 2 minute

IKEA România a înregistrat o creștere de 12% a vânzărilor totale anul fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024) și o creștere de 5% a comerțului online, comparativ cu anul precedent.

În anul fiscal 2024, IKEA România a vândut peste 26,5 milioane de produse, 65% fiind piese de mobilier și 35% accesorii, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei.

IKEA România a investit 20,5 milioane de euro în anul fiscal 2024 pentru a reduce prețurile la aproape jumătate din gama de produse. Acest efort este parte a unei strategii mai ample a grupului Ingka, grup care a investit peste 2,1 miliarde de euro pe toate piețele în ultimul an, și își propune să facă IKEA mai convenabilă, mai accesibilă și mai durabilă pe termen lung.

„Ne propunem de fiecare dată să fim alături de oameni și credem că acum este mai important ca niciodată să facem acest lucru. Pe parcursul ultimului an fiscal, am redus prețurile produselor noastre fără a compromite calitatea, forma, funcționalitatea sau durabilitatea lor și suntem bucuroși să vedem că aceasta a fost o decizie de afaceri înțeleaptă. Am investit, de asemenea, în punctele noastre de întâlnire cu clienții și în îmbunătățirea soluțiilor și serviciilor digitale pentru a oferi o experiență generală cât mai bună. Sunt mândru de echipa care a făcut acest lucru posibil.”

Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA SEE (România, Croația, Serbia, Slovenia, Ucraina)

Peste 380.000 de comenzi online pentru IKEA

Compania a înregistrat o creștere substanțială a numărului de vizitatori, cu peste 6 milioane de persoane care au vizitat magazinele IKEA din România, marcând o creștere de 15% față de anul precedent, influențată și de deschiderea noului magazin din Timișoara în iunie 2023.

Site-ul IKEA a înregistrat peste 28 de milioane de vizite și mai bine de 382.000 de comenzi online, confirmând tendința în creștere a consumatorilor de a face achiziții online.

O etapă importantă pentru companie a fost atingerea pragului de 1 milion de membri IKEA Family – numărul de persoane care au aderat la programul de fidelizare al companiei, care oferă o serie de beneficii exclusive, cum ar fi promoții speciale, diverse evenimente și ateliere în magazine. Printre cele mai vândute produse, patul HEMNES a fost deosebit de popular în segmentul de mobilier, cu peste 7.500 de unități vândute. În ceea ce privește stilul, 65% din produsele pentru casă și decorațiuni vândute în magazinele IKEA s-au încadrat în categoria produselor moderne.

În luna mai, IKEA a deschis primul Studio de Planificare și Comandă din România, situat în cadrul centrului comercial Supernova Constanța. Spațiul integrează într-o singură locație toată gama de servicii IKEA, precum planificare, livrare, realizare de măsurători, instalare bucătărie și asamblare mobilier. Totodată, noul format oferă posibilitatea de a plăti direct în locație pentru produse și servicii, acceptând diverse metode de plată, precum numerar, carduri de credit/debit, carduri cadou IKEA și alte carduri de beneficii.

Team

Recent Posts

Finanțare de până la 100.000 de euro pentru soluții inovatoare în sănătatea mintală a tinerilor

The Inner Foundation, o fundație non-profit de renume care sprijină organizațiile din domeniul sănătății mintale, anunță lansarea unei invitații deschise…

o oră ago

Danone România așteaptă elevii în vizită la fabrica de lactate din București

Danone România dă startul înscrierilor pentru a XII-a ediție a programului Vino Acasă la Danone care se va desfășura pe…

o oră ago

OSRAM a omologat noi becuri LED pentru automobile în România

OSRAM, lider mondial în soluții de iluminat auto, anunță o premieră pentru piața din România. Noile sale produse LED, becurile…

o oră ago

Alfa Group a lansat Cloud9 Evolution, un proiect rezidențial premium amplasat în nordul Bucureștiului

Dezvoltat pe o suprafață de 3,2 hectare, Cloud9 Evolution este un proiect rezidențial premium conceput în jurul noțiunii de comunitate,…

2 ore ago

România – un pol atractiv pentru investitori

Pe piața din România se remarcă un optimism ridicat în privința viitorului investițiilor de tip capital de risc. ”Observăm o…

2 ore ago

Valentin Zaharia, Veolia România: „Soluția GeoExchange reprezintă un răspuns inovator și eficient pentru provocările tranziției energetice”

Veolia România investește în proiecte de anvergură care urmăresc creșterea ponderii energiei verzi în mixul energetic urban, cum este soluția…

6 ore ago