Vânzări de 1,3 milioane de lei pentru London Tailors
Reading Time: 2 minuteLondon Tailors, un magazin românesc care propune bărbaților ținute premium, inaugurat după o investiție de 250.000 de euro estimează vânzări de 1,3 milioane de lei.
London Tailors, un magazin creat în jurul conceptelor „ready to wear” și „one stop shop” a anunțat de curând lansarea colecției de toamnă – iarnă și estimează vânzări bune pentru următoarele luni. Noua gamă pentru acest sezon îi va ajuta pe bărbați să fie mai eleganți în viața de zi cu zi și la întâlniri de afaceri. Noile colecții îmbină designul tradițional cu croieli la modă și oferă o lejeritate mai mare în completarea stilului. Bărbații pot fi mai îndrăzneți și pot alterna clasicul costum bleumarin cu piese out of the box.
Stiliștii London Tailors propun, pentru această toamnă, o serie de veste, care pot fi purtate cu o ținută casual, dar și la birou. Și doar pentru că după toamnă vine sezonul rece, nu înseamnă că atenția la vestimentație trebuie să dispară. De aceea, piesa de rezistență a noii colecții reprezintă un palton impermeabil, ușor.
„Ne ia fiecăruia dintre noi doar câteva secunde să îi judecăm pe ceilalți, iar vestimentația creează, de multe ori, cel mai puternic impact. Totuși, cei mai mulți bărbați nu pun foarte mare preț pe cum arată. Lucrurile încep să se schimbe, observăm și noi asta în magazin, întâlnim un număr tot mai mare de bărbați preocupați de modul în care arată și se îmbracă. Pentru toți aceștia, pentru clienții noștri fideli domnii care doresc să aleagă acel costum care să îi pună în valoare, am pregătit o colecție de toamnă specială”, spune Adrian Boană, fondator London Tailors.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz