Vanzari cu 64% mai mari pentru Miele in Romania
Reading Time: < 1 minutMiele a inregistrat o crestere a vanzarilor de 64% pe piata din Romania, in 2015, comparativ cu 2014. Aceasta este cea mai mare crestere anuala a vanzarilor inregistrata de Miele in Romania. In 2015, compania a realizat o cifra de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vanzari au fost aspiratoarele, masinile de spalat rufe si uscatoarele.
In 2015, compania a lansat un showroom online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, a deschis cel de-al treilea magazin exclusiv Miele din Romania, la Sibiu, a inaugurat un magazinu la Targu Mures, al patrulea din Romania, cu o suprafata de 60 de metri patrati si a incheiat parteneriate cu retelele de retail electro-IT, Altex si Flanco.
La finalul anului trecut, Miele Romania avea o retea de 30 parteneri si 70 de magazine, care se inscriu in trei categorii: parteneri Miele exclusiv, in cadrul carora sunt comercializate doar produsele brandului, retele de magazine specializate in vanzarile de mobilier de lux, dar si retele si magazine independente de electro-IT.
In plus, in 2015, Miele a lansat mai multe electrocasnice premium cu tehnologii unice. Astfel, Miele a adus in Romania, prima masina de spalat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu functia de detartrare automata, CM 7500, prima masina de spalat vase cu tehnologia patentata Knock2Open, G 6000, si singurul cuptor combinat cu abur si microunde, DGM 6800.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz