Cum plănuiesc Oana și Cătălin Tatu, fondatorii Valeria Home să își consolideze prezența pe piețele din Italia, Franța și Grecia și să atingă pragul de un milion de euro cifră de afaceri până la finalul anului 2025
Oana și Cătălin Tatu, fondatorii companiei Sanodor, au lansat în urmă cu trei ani Valeria Home, un brand românesc de produse de lux 100% naturale pentru casă, care s-a impus ca unul dintre puținii creatori de produse exclusiviste din Europa. În al treilea an de activitate, cifra de afaceri a companiei a crescut de șapte ori față de primul an, de la 50.000 euro în 2022 la aproape 350.000 euro în primele nouă luni ale anului 2024, iar amprenta de livrare s-a extins constant de la an la an, produsele Valeria Home ajungând astăzi pe două continente: Europa și America de Nord.
Experiența acumulată prin ani de muncă la consolidarea Sanodor și întâlnirile cu cei mai buni producători de textile la Heimtextil (cel mai mare târg de textile din Europa) au contribuit la crearea Valeria Home. Acesta este primul brand de lux pentru casă din România care oferă produse pentru pat, pentru baie, dar și o colecție dedicată bebelușilor și copiilor.
În ultimii 50 de ani, viața noastră a fost inundată de produse ce conțin substanțe sintetice cu potențial dăunător, de la alimente, produse de îngrijire personală, până la detergenți și produse de curățenie. Tot mai mulți consumatori își reevaluează alegerile, căutând produse care promovează sănătatea și transparența. Valeria Home răspunde acestei cereri tot mai mari pentru un stil de viață non-toxic, cu o gamă exclusivistă de produse pentru casă destinate dormitorului și băii.
„Creșterea extraordinară pe care am înregistrat-o confirmă cererea puternică pentru luxul natural și succesul viziunii noastre. Pe măsură ce intrăm în cel de-al patrulea an în 2024, suntem încurajați de rezultate excepționale, cu venituri ce au depășit deja totalul anului anterior în luna octombrie. Produsele noastre răspund nevoilor unui public exigent, în căutare de eleganță, calitate și sustenabilitate, marcând astfel intrarea noastră într-o piață de tip Blue Ocean – un segment de piață insuficient explorat, unde concurența este minimă. Sanodor, prin brandul Valeria Home, poate crea cerere prin produse inovatoare. Într-un astfel de context, Valeria Home redefinește experiența consumatorilor prin produsele sale și poate domina acest segment pe viitor”
Claudia Maxim, director de marketing al Valeria Home.
Valeria Home s-a extins și pe alte piețe europene, inițial fără o strategie dedicată, folosind canalele digitale pentru a testa produse și piețe pe parcursul anilor 2022 și în prima jumătate a anului 2023. După această etapă exploratorie, compania a investit strategic în Grecia, apoi în Italia, analizând dinamica pieței, competiția, rentabilitatea derivată din campaniile digitale derulate. Valeria Home plănuiește consolidarea prezenței pe aceste piețe pentru anul 2025, investind în digital și construind încrederea în brand.
În Grecia, Valeria Home a listat produsele pe cea mai mare platformă e-commerce din țară, skoutz.gr, în 2024, adaptându-se la piață prin introducerea opțiunii de plată la livrare—un pas esențial ce a condus la o creștere imediată a comenzilor.
„De șase luni, colaborăm cu o agenție de digital din Atena pentru un audit al conținutului de pe site și planificăm extinderea parteneriatului pentru media de performanță în 2025. În Italia, produsele noastre din mătase sunt apreciate în mod deosebit, feedback-ul excelent demonstrând aprecierea italiană pentru calitate—așteptări pe care le valorificăm profund”
Claudia Maxim, director de marketing al Valeria Home.
Produsele de pat din mătase Valeria Home sunt extrem de apreciate, oferind calitate unică în România. Compania intenționează să se dezvolte sustenabil pe piețele din România, Grecia și Italia și, treptat, să se extindă în toată Europa, pentru a deveni soluția preferată a celor care caută produse de lux, naturale, de o calitate superioară și care susțin un stil de viață sănătos.
În cinci ani, Valeria Home își propune să ofere soluții pentru fiecare încăpere a casei, creând un mediu ce emană siguranță și confort, fără compromisuri. Fiind o afacere de familie, Valeria Home păstrează valorile fundamentale ale fondatorilor săi: autenticitate, grijă față de ceilalți, generozitate, eleganță, sănătate și bunăstare.
Inovația și sustenabilitatea sunt, de asemenea, valori fundamentale ale brandului. Cătălin Tatu, absolvent al Facultatea de Design Industrial și Managementul Afacerilor din Iaşi, aduce o expertiză profundă în crearea fiecărui produs Valeria Home. Înțelegerea sa a materialelor a inspirat dezvoltarea Flaxilk—un amestec unic de in și mătase tussah, creat pentru climatul mai cald. Inul asigură respirabilitate, în timp ce mătasea adaugă eleganță și finețe, rezultând un produs care îmbină perfect funcționalitatea cu luxul. „În viitor ne-am propus să extindem colecțiile pentru pat cu umpluturi de lână și cașmir sau cânepă și bumbac”, spune Claudia Maxim, director de marketing al Valeria Home.
Empatia, vulnerabilitatea și feedback-ul formează combinația perfectă pentru o cultură organizațională puternică. Dar, dacă vă amintiți de Powerpuff Girls, ele…
Cel mai cunoscut publicitar român, Bogdan Naumovici, își lansează lungmetrajul de debut pe 28 ianuarie 2025. Comedia „Țăndări”, distribuită de…
Banca Națională a Ungariei a achiziționat 14,5 tone de aur la finalul lunii septembrie a acestui an și a intrat…
Jam Session Agency, agenția independentă numărul 6 din Europa conform Effie Index 2023, a semnat campania creativă eMAG Black Friday…
Promenada Mall este gazda concept store-ului MURMUR, o destinație premium care s-a redeschis într-un nou spațiu, la nivelul 1. Acesta…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, operatorul proiectului Neptun Deep, anunță că Transocean Barents,…