Turiștii români care cumpără o vacanță în nordul Greciei, zonă preferată de cei care merg cu mașina, vor primi din partea hotelierilor o parte din banii plătiți pentru realizarea testului RT-PCR.
Mai mulți proprietari de hoteluri din zonă, aflate în oferta de vacanță a Paralela 45, au stabilit să acorde românilor vouchere cu o valoare de 20 sau 30 de euro, care vor putea fi folosite pentru servicii extra, anunță agenția, într-un coumnicat de presă.
Oferta este valabilă începând cu luna mai, când autoritățile elene au anunțat că deschid sezonul, și numai pentru cei care nu s-au vaccinat.
“Partenerii noștri din nordul Greciei vin în întâmpinarea turiștilor care nu au reușit să se vaccineze până la momentul începerii vacanței. Voucherul acoperă o parte importantă din costul testului, care este de 40 de euro pentru turiștii Paralela. O familie cu doi copii primește înapoi 80-120 de euro din 160 de euro, cât a plătit pe teste, pe care îi poate cheltui pe băuturi răcoritoare, mâncare, băuturi alcoolice extra la hotelul unde e cazată”, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45
Turiștii Paralela 45 se pot testa cu rapiditate și la un tarif preferanțial la Gral Medical, clinica cu care agenția are parteneriat. Pentru o acoperire națională, numărul clinicilor va crește la patru în perioada următoare.
Paralela 45 estimează o creștere cu 25% a numărului turiștilor care vor merge, vara aceasta, în zonele de vacanță din nordul Greciei: Halkidiki, Thassos, Riviera Olimpului, de la 7.000 de persoane, anul trecut. Agenția are aproximativ 400 de oferte pentru zona de nord, de la studiouri la hoteluri de cinci stele.
Grecia a anunțat recent că deschide sezonul estival pe 14 mai și condițiile pentru intrarea în țară a turiștilor străini. Ministrul grec al Turismului vine la București, pe 18 martie, pentru discuții cu ministrul Economiei, Claudiu Năsui, despre accesul turiștilor români și greci în ambele țări.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…