Editorial

Va invit sa luam atitudine!

21 sept. 2011 2 min

Va invit sa luam atitudine!

Reading Time: 2 minute

Topurile vand. Realitatea ne arata ca oamenii vor sa vada ierarhii, sa urmareasca pozitiile pe care anumite companii sau anumiti oameni se claseaza. Indiferent ce top este, al celor mai bogati sau de branding, sunt garantate atat buzz-ul, cat si faptul ca cineva se va supara. Ori pentru ca este in top, ori pentru ca nu este. Sau pentru ca nu-i place pozitia.

Am incercat mereu, la Biz, sa facem topuri pe subiecte cat mai putin comerciale, pe domenii care conteaza in viata noastra profesionala sau chiar pe subiecte neasteptate. Dupa “High Impact Brands”, “Top 200 companii private”, “Top 50 cele mai puternice branduri romanesti” sau “Cat valoreaza brandul tau ca antreprenor”, am pornit anul trecut o noua aventura: “Top 50 marketing”. Spun aventura pentru ca este o adevarata provocare sa-i poti contacta pe oamenii care manuiesc cele mai mari bugete din aceasta piata.

Nu este usor sa faci un top. Ca peste tot, unii isi fac treaba si au venit activ si in intampinarea solicitarilor noastre, altii se dau de negasit, fiind speriati de intrebarile curioase ale jurnalistilor. Din pacate, nici ce afli lucrand la un top nu este intotdeauna roz. Ca antreprenor, si ma raportez atat la “Top 50 marketing” cat si la “Cele mai puternice branduri romanesti”, am constatat cu tristete ca oamenii pusi in functii cheie, pe bugete si salarii considerabile, nu isi fac treaba. Nu au idee de planul de marketing, nu au un plan de lucru sau o strategie clara.

Sau, si mai trist, fac deservicii companiei sau brandului pentru care lucreaza. Incerc, prin acest mesaj, sa trag un semnal de alarma. E cert, criza a venit de peste hotare, dar cu siguranta in multe dintre marile companii ea este mentinuta din cauza dezinteresului si lipsei de implicare. Si, pentru ca nu vreau sa accept sa stau pe margine si sa regret ca suntem trasi in urma de altii, iau atitudine. Despre toti cei care au demonstrate de-a lungul timpului ca nu sunt consecventi am stabilit ca noi, in Biz, nu vom mai scrie. Ne focusam, asa cum am militat si pana acum, pe oamenii cu initiative, care fac si care se zbat. Pe oamenii care vor sa construiasca ceva in jurul lor si care n-au renuntat sa lupte.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: