Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia a produs motorul TCe cu numărul 3.000.000
Reading Time: 2 minutePe 27 septembrie 2022, de pe linia de asamblare a departamentului Motoare al Uzinei Mecanice și Șasiuri Dacia a ieșit motorul TCe cu numărul 3 milioane.
Este vorba de un propulsor ECO-G 100, cu carburație mixtă benzină și GPL, cu o capacitate cilindrică de 1 litru, ce dezvoltă 100 CP și un cuplu maxim de 170 Nm. Acesta a fost livrat Uzinei Vehicule Dacia pentru a echipa un model Logan Prestige ce urmează să fie livrat unui client din România.
„Producem un motor adaptat nevoilor clienților. Este economic, fiabil și se încadrează în normele ecologice actuale sau depășesc așteptările în această privință, cum este cazul variantei cu GPL. În fiecare moment ne preocupăm de calitate astfel încât utilizatorii să rămână cu o singură “grijă”: plăcerea condusului. Cifra de 3 milioane este și o mărturie a continuității activității la Uzina Mecanica, a competențelor și a eforturilor făcute de salariați și bineînțeles a încrederii pe care ne-o acordă clienții.”
Gabriel Vieru, Director Executiv Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia
Prima generație de motoare TCe, cunoscută sub numele de cod intern HR09, a intrat în fabricație la Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia (UMCD) de la Mioveni în anul 2012. Actuala generație, a doua, denumită HR10, se află în producție de la finalul anului 2018.
Peste 40% din producția de motoare realizată de UMCD echipează vehiculele produse pe platforma industrială Mioveni. Totodată, motoarele TCe sunt livrate la export către uzine vehicule ale Renault Group din Franța, Slovenia și Turcia, echipând, printre altele, modele precum Renault Clio V sau Nissan Micra.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz