Tech

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

Reading Time: 2 minute

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga lume. În anumite țări platformele locale sunt mai importante ca cele globale, de exemplu în Brazilia, platforma națională de streaming, Globoplay ocupa primul loc.

Cum plătesc utilizatorii serviciile online

Planurile de plată lunară sunt opțiunea preferată pentru 76% dintre utilizatori, în timp ce 17% aleg abonamentele anuale și 7% preferă alte perioade de plată, cum ar fi planurile săptămânale sau pe doi ani. Cu toate acestea, ponderea abonamentelor anuale este în continuă creștere, de la 13% în 2022 la 17% în 2024.

Serviciile de streaming sunt categoria cu cele mai multe abonamente, 22% dintre utilizatori se înscriu pe aceste platforme. Cu toate acestea, serviciile multi-abonament, care combină TV și filme, jocuri, internet și telecomunicații, câștigă popularitate, atrăgând 16% dintre clienți. Comoditatea de a accesa o gamă de servicii într-un pachet depășește categoria „Muzică”, cu cei 8% dintre abonați din întreaga lume.

Aplicațiile de productivitate, telecomunicațiile și serviciile de livrare constituie un grup semnificativ de abonamente online, în afară de divertisment. Microsoft 365, Adobe Creative Cloud, LinkedIn Premium, Canva și Discord se află printre primele 20 de servicii populare în majoritatea țărilor. În plus, furnizorii locali, cum ar fi serviciile de telecomunicații, piețele sau serviciile de livrare, completează top 20 în fiecare țară.

ChatGPT, care este folosit atât pentru muncă, cât și pentru divertisment, a crescut cu 296% față de 2023, devenind serviciul bazat pe abonament cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial. Alte abonamente online care au crescut considerabil sunt YouTube Premium (122%), Telegram Premium (73%), X Premium (64%) și Snapchat+ (59%).

În ceea ce privește abonamentele anulate cel mai frecvent, Netflix, YouTube Premium și Spotify conduc aici. Și asta înseamnă să fii printre cele mai populare servicii din lume, se arată într-o analiză a Kaspersky.

Pentru a urmări abonamentele online și a monitoriza costurile, Kaspersky recomandă SubsCrab – un instrument de gestionare a abonamentelor lansat ca parte a programului de asistență pentru start-upuri Kaspersky.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

6 minute ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

8 minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago