Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online
Reading Time: 2 minuteÎn medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga lume. În anumite țări platformele locale sunt mai importante ca cele globale, de exemplu în Brazilia, platforma națională de streaming, Globoplay ocupa primul loc.
Cum plătesc utilizatorii serviciile online
Planurile de plată lunară sunt opțiunea preferată pentru 76% dintre utilizatori, în timp ce 17% aleg abonamentele anuale și 7% preferă alte perioade de plată, cum ar fi planurile săptămânale sau pe doi ani. Cu toate acestea, ponderea abonamentelor anuale este în continuă creștere, de la 13% în 2022 la 17% în 2024.
Serviciile de streaming sunt categoria cu cele mai multe abonamente, 22% dintre utilizatori se înscriu pe aceste platforme. Cu toate acestea, serviciile multi-abonament, care combină TV și filme, jocuri, internet și telecomunicații, câștigă popularitate, atrăgând 16% dintre clienți. Comoditatea de a accesa o gamă de servicii într-un pachet depășește categoria „Muzică”, cu cei 8% dintre abonați din întreaga lume.
Aplicațiile de productivitate, telecomunicațiile și serviciile de livrare constituie un grup semnificativ de abonamente online, în afară de divertisment. Microsoft 365, Adobe Creative Cloud, LinkedIn Premium, Canva și Discord se află printre primele 20 de servicii populare în majoritatea țărilor. În plus, furnizorii locali, cum ar fi serviciile de telecomunicații, piețele sau serviciile de livrare, completează top 20 în fiecare țară.
ChatGPT, care este folosit atât pentru muncă, cât și pentru divertisment, a crescut cu 296% față de 2023, devenind serviciul bazat pe abonament cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial. Alte abonamente online care au crescut considerabil sunt YouTube Premium (122%), Telegram Premium (73%), X Premium (64%) și Snapchat+ (59%).
În ceea ce privește abonamentele anulate cel mai frecvent, Netflix, YouTube Premium și Spotify conduc aici. Și asta înseamnă să fii printre cele mai populare servicii din lume, se arată într-o analiză a Kaspersky.
Pentru a urmări abonamentele online și a monitoriza costurile, Kaspersky recomandă SubsCrab – un instrument de gestionare a abonamentelor lansat ca parte a programului de asistență pentru start-upuri Kaspersky.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz