Utilizarea Whatsapp a crescut cu 40%
Reading Time: < 1 minutConsumul de media online a crescut cu 70% la nivel global, ca urmare a pandemiei, iar audiențele TV au crescut cu 63%, în timp ce rata de interacțiune în social media a crescut cu 61%, mult peste nivelurile obișnuite în această perioadă a anului. Cel mai mult a crescut Whatsapp (40%), apoi Facebook, cu 37%, potrivit celui mai recent studiu Kantar despre evoluția Covid-19.
Rata medie de utilizare a platformei Whatsapp a crescut cu 40%.În primele etape ale pandemiei, creșterea a fost de 27%, ulterior creșterea a ajuns la 51% în țările unde criza s-a agravat.
Criza încrederii
Canalele media tradiționale (TV și presa scrisă) sunt sursele de informare care se bucură de cel mai mare grad de încredere acum, 52% dintre cei care au răspuns chestionarului Kantar declarând că au încredere în canalele media tradiționale. Website-urile agențiilor guvernamentale sunt considerate surse de încredere de doar 48% dintre oameni.
Studiul Kantar a fost efectuat pe un eșantion de peste 25.000 de persoane din 30 de țări ale lumii.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz