URBB, creștere în volum de 15% pentru berile premium și superpremium
Reading Time: 2 minuteÎn prima jumătate a anului în curs, United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat o creștere în volum de 15% a portofoliului de beri premium și superpremium comparative cu perioada similară a anului trecut. Gama de specialități Timeless Collectiona fost cea care a înregistrat cele mai semnificative creșteri în volum.
Ținând cont de tendința de premiumizare observată în rândul consumatorilor, anul acesta, URBB a lansat trei sortimente noi de bere: Weihenstephaner Vitus, o bere specială din gama Timeless Collection; Bucur – bere de bulevard, prima bere premium românească și Carlsberg 0,0%, o nouă bere superpremium fără alcool, cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.
“Rezultatele URBB din ultimii ani sunt consecința unei strategii pe termen lung a companiei, cât și a standardelor foarte ridicate după care ne ghidăm activitatea. Aceste rezultate ne reafirmă faptul că suntem o companie matură și că răspundem nevoilor consumatorilor din România cu produse de cea mai înaltă calitate, cu tradiție în piața de băuturi, care acoperă o gamă de gusturi tot mai rafinate și diverse, dar și preferințele variate în materie de brand”, a declarat Kobi Dar, președinte, URBB.
La nivel mondial, față de primul semestru din 2018, grupul Carlsberg și-a crescut volumul de bere cu 1,4% în primele șase luni ale lui 2019.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz