Business

Up Achiziții, platforma micilor afaceri

Reading Time: 4 minute

Pandemia a forțat IMM-urile să-și îndrepte atenția către procesele complexe de digitalizare. Pentru a afla soluțiile pe care le oferă platforma Up Achiziții pentru micile afaceri, precum și cele mai solicitate servicii de către antreprenori în ultimul an, am stat de vorbă cu Dan Stoica, Director Comercial Up România.

Care sunt soluțiile pe care le oferă platforma Up Achiziții pentru micile afaceri?

Platforma Up Achiziții este concepută pentru a acoperi nevoile specifice ale afacerilor de tip IMM, care, de multe ori, întâmpină dificultăți în ceea ce privește puterea de negociere, luând în considerare volumele implicate. În platformă am integrat o serie extinsă de oferte preferențiale pentru servicii de primă necesitate, cum ar fi cele de curierat, articole de birotică și papetărie, apă și cafea sau cardul de carburant. 

Afacerile mici și mijlocii sunt mereu nevoite să-și ajusteze cheltuielile, de aceea ne-am propus ca, prin Up Achiziții, să modelăm pentru clienții noștri oferte avantajoase, negociate în prealabil de experții noștri.  În prezent, avem cotații negociate pentru soluții de monitorizare flotă auto, semnătură digitală, servicii financiare și juridice, marketing, promovare în mediul digital, sisteme de gestiune pentru sectorul de Retail și chiar servicii de relocări a sediilor de firme. În zona de resurse umane, clienții Up Achiziții pot alege servicii specializate de HR, pachete de servicii medicale, programe de dezvoltare profesională pentru angajați, dar și de sănătate mintală. 

Avem în prezent aproximativ 25 de furnizori. Facem în permanență demersuri pentru a extinde parteneriatele, în scopul de a diversifica lista categoriilor de produse și servicii.

Care au fost cele mai solicitate servicii de către antreprenori în ultimul an?

Anul trecut, în topul solicitărilor s-au numărat cardul de carburant, serviciile de curierat, produsele de birotică și papetărie, precum și cele de livrare de apă și cafea la birou. Contextul sanitar din ultima perioadă a condus la creșterea numărului de cereri pentru semnătura digitală, iar serviciile medicale de la Regina Maria au devenit tot mai importante pentru angajatori, dar și solicitate de către aceștia, care au dorit să asigure acest confort salariaților.   

Cum poate o firmă să se înscrie/să adere la platforma Up Achiziții? Există o taxă (lunară/anuală)? 

Accesul în platforma Up Achizitii este gratuit pentru toate companiile din România. Nu implică  abonamente, taxe, ori costuri suplimentare. Tot ce trebuie să facă un posibil client este să acceseze www.upachizitii.ro, să și creeze un cont, unde cerem informații minime de înscriere. Iar odată contul confirmat, clientul își poate pune în coș serviciile de care are nevoie. După ce plătește factura primită, noi ne ocupăm de restul comenzii pentru a fi livrată în timp util.

Cum își poate reduce costurile o companie care folosește platforma?

Produsele și serviciile de pe platforma Up Achiziții sunt deja negociate de noi la prețuri preferențiale. Clientul nu mai trebuie să facă o analiză a ofertelor de pe piață și să negocieze separat cu fiecare furnizor. Prin urmare, cu cât o companie utilizează mai multe dintre serviciile disponibile în platformă, cu atât sumele economisite se adună și cresc, contribuind semnificativ la reducerea costurilor în cadrul organizației. În medie, în funcție de serviciile de care are nevoie, un client poate economisi până la 120.000 de lei pe an. O sumă exactă poate fi verificată de oricine, prin calculatorul pus la dispoziție pe site-ul www.up-achizitii.ro.

Care sunt pachetele de promovare în mediul digital pentru IMM-uri?

Pandemia a forțat afacerile mici și mijlocii să-și îndrepte atenția către procesele complexe de digitalizare. Oamenii au fost nevoiți să folosească site-urile și aplicațiile online pentru a-și rezolva problemele și pentru a-și cumpăra produsele sau serviciile necesare. Astfel, în această perioadă, companiile care au avut o prezență bună în mediul online, au avut de suferit pierderi mult mai mici decât restul. 

În platforma Up Achiziții sunt disponibile patru pachete de servicii specializate care ajută afacerile de tip IMM să își digitalizeze activitateaa și să o conecteze la piața vânzărilor din mediul online, beneficiind de prețuri reduse cu până la 50%.

Pachetele oferă servicii de dezvoltare a site-urilor web și a magazinelor online, servicii profesionale de branding și identitate vizuală, dar și construirea de campanii online, marketing digital și servicii de Social Media.

Vizați o dezvoltare a platformei în 2021? Care ar fi noutățile?

Aducem îmbunătățiri în mod continuu pe platformă, în scopul de a oferi clienților o experiență de utilizare ușoară.  Anul acesta, urmărim implementarea strategiilor UX si UI în dezvoltarea platformei, pentru a obține echilibrul perfect între funcționalitate, aspect și îmbunătățirea experienței utilizatorilor pe site.

Cine a dezvoltat platforma? Ce echipă se ocupă de buna funcționare? Pe ce soluții software se bazează platforma Up Achiziții?

Platforma a fost dezvoltată acum 3 ani de o echipă externă, specializată în dezvoltarea platformelor de e-commerce. Structura și funcțiunile site-ului Up Achiziții au fost coordonate împreună cu colegii noștri din departamentul digital al Up România, care se ocupă și în prezent de buna funcționare a platformei. 

Platforma UpAchiziții este susținută de un soft custom, dezvoltat pentru a acomoda nevoile specifice ce susțin modelul de business UpAchiziții, atât la nivel de fluxuri și funcționalități, cât și la nivel de personalizare a interfeței pentru client.

Platforma îmbină funcționalități de administrare a conținului pe baza unui modul CMS, cu features specifice fluxurilor de e-commerce și marketplace, cu implementări în zona de management comercial contabil și integrări cu platforme partenere și softuri terțe ce servesc la implementarea activităților de marketing digital.

Partea de funcționalități și fluxuri se bazează pe framework-ul Laravel, iar interfața client folosește vue.js pentru a oferi o experiență consistentă de utilizare pe orice tip de device. 

Alex Rădescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

13 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago