Stiri

UNTOLD și Banca Transilvania lansează campania United by hope, în sprijinul Asociației Blondie

Reading Time: 2 minute

UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume, și Banca Transilvania, lider în domeniul bancar din România, au lansat campania “United by Hope”, pentru a sprijini Asociația Blondie în acoperirea costurilor pentru zborurile medicale esențiale ale copiilor grav bolnavi.

Prin campania “United by Hope”, UNTOLD oferă fanilor șansa de a face parte dintr-o inițiativă caritabilă, demonstrând că magia festivalului poate avea un impact real în comunitate.
Campania implică o contribuție directă din partea fanilor UNTOLD.

Pentru fiecare abonament achiziționat pentru ediția aniversară UNTOLD X, UNTOLD va dona 100 de lei, sumă care va fi dublată de Banca Transilvania. Astfel, 200 de lei din fiecare abonament vor merge către Asociația Blondie.

Înființată cu scopul de a oferi șanse la viață copiilor grav bolnavi care nu pot fi tratați în România, Asociația Blondie a devenit un pilon esențial al serviciilor de transport aerian medical. De patru ani, asociația organizează zboruri medicale către clinici din afara țării, având ca misiune crearea primului serviciu de ambulanță aeriană din România. Până în prezent, au fost efectuate 200 de zboruri medicale, parcurgând 600.000 de kilometri. Asociația Blondie a investit 6 milioane de euro în aceste misiuni salvatoare. Pe lângă transportul pacienților, Asociația Blondie a oferit ajutor și în timpul crizei din Ucraina, transportând 1.000 de copii orfani în siguranță.

În prezent, asociația își concentrează eforturile pe achiziționarea unui avion propriu, un pas esențial pentru reducerea costurilor și creșterea numărului de vieți salvate.

Festivalul UNTOLD se pregătește să scrie istorie în 2025 cu o ediție aniversară memorabilă, care va avea loc în perioada 7-10 august. Anul viitor, festivalul UNTOLD își invită fanii să celebreze cea mai spectaculoasă ediție de până acum, pentru care au fost vândute deja peste 50.000 de abonamente.

Abonamentele pentru ediția aniversară UNTOLD X sunt disponibile pe untold.com. Fiecare achiziție contribuie la această cauză nobilă, aducând speranță copiilor care au nevoie urgentă de tratamente medicale.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Veniturile Facebook din publicitate vor depăși 100 de miliarde de dolari în 2024

Facebook continuă să fie o companie importantă în piața de publicitate globală. Cu venituri ce vor depăși 100 de miliarde…

10 minute ago

#IAAYP dă start la petrecerea „The 7 Deadly Sins of Advertising II”

IAA Young Professionals (IAA YP) vă invită joi, 12 decembrie, începând cu ora 19:00, la J’ai Bistrot, să încheiați anul în stil…

11 minute ago

Circle și Binance, parteneriat strategic care va accelera adoptarea globală a USDC și Crypto

Giganții din industria cripto, Circle Internet Group Inc. și Binance, și-au unit forțele într-un nou parteneriat strategic, care va extinde…

23 de minute ago

Braiconf anunță relansarea magazinului său cu un portofoliu nou și diversificat de produse

Compania Braiconf, sinonimă cu excelența în producția de cămăși bărbătești de aproape un secol, marchează un nou capitol în istoria…

26 de minute ago

White Image integrează WhatsApp în soluțiile sale și atinge o rată de citire a mesajelor de 75% în campaniile de brand

White Image, lider în automatizarea și optimizarea proceselor de afaceri, și-a extins portofoliul de servicii oferite cu o nouă soluție…

39 de minute ago

Video Games Europe și Asociația Dezvoltatorilor de Jocuri Video din România lansează campania despre jocuri video pentru părinții și tutorii români

În perioada premergătoare Crăciunului, organizația Video Games Europe lansează “Seize the Controls”, campanie ce își propune să reamintească părinților care…

57 de minute ago