Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o premieră pentru Fanta.
Această colaborare a dat naștere unei experiențe memorabile inspirate de continuarea mult așteptată a clasicului film cult din 1989. În perioada 17-31 octombrie, casa de pe Strada Batiștei nr. 39 s-a transformat într-un portal către lumea de dincolo, oferind vizitatorilor o călătorie imersivă în universul filmului.
Peste 1.000 de consumatori au vizitat casa în cele două săptămâni de activare. Toate locurile au fost rezervate integral în primele două zile.
Participanții au explorat viața de apoi, iar unii dintre ei au descoperit invitații la „Spooky Wedding” – petrecerea exclusivistă din noaptea de Halloween, unde Beetlejuice și Lydia și-au celebrat căsătoria.
Călătoria către „Spooky Wedding” a început cu un warm-up party în tramvaiul decorat tematic „Fanta x Beetlejuice”, unde influenceri precum Christina One, Sînziana Iacob, Cudeea, Skizzo Skillz, Cristina Ciobănașu, Anca Mădălina, Laura Maier, Catadinaa, Robert Ștefănescu, Iulian Lemnaru și Gabriel Fereșteanu, alături de câștigătorii concursurilor organizate în digital și participanți la experiența „Fanta Afterlife”, au fost întâmpinați de Beetlejuice în stația Piața Sf. Gheorghe, de unde au pornit împreună către party-ul mult așteptat.
Cei care nu au putut participa fizic la experiența Afterlife au avut ocazia să se alăture digital prin intermediul aplicației Coca-Cola. Jocul „Fanta – Evadează din Afterlife Train” le-a oferit o experiență virtuală și șansa de a câștiga premii variate, de la șosete și ghiozdane în stilul Beetlejuice, până la aparate foto și marele premiu – o excursie în doi la Madrid pentru o experiență Afterlife la superlativ.
„Sunt un mare fan Beetlejuice încă din copilărie, așa că am fost extrem de entuziasmată de lansarea Beetlejuice 2 și de brief-ul Fanta. Sper ca participanții la experiența din casa de pe Batiștei 39 să fi simțit măcar o parte din entuziasmul meu”, a declarat Irina Szelleki, Copywriter VML.
Miruna Belgun, Art Director VML, a adăugat: „A fost o șansă extraordinară să lucrăm la un proiect inspirat de unul dintre filmele noastre preferate din copilărie. Ne-am bucurat să aducem la viață universul Beetlejuice și să creăm o experiență imersivă pentru participanți. Tematica de anul acesta ne-a provocat creativ și ne-a ambiționat să depășim limitele.”
Echipa VML:
Mina Ionescu – Business Director
Mădălina Pațachia – Account Director
Andreea Bucur – Senior Digital Account Manager
Oana Navîrcă – Account Manager
Bogdan Teodorescu – Executive Creative Director
Irina Szelleki – Copywriter
Miruna Belgun – Art Director
Andrei Mihăilescu – Senior Copywriter
Tatiana Grigorescu – Art Director
Adrian Garganciuc – DTP
Octavian Aftănasă – Social Media Manager
Cristina Lefter – Social Media Executive
Maria Chiribau – BTL Manager
Simona Chirițoiu – Traffic Manager
Coca-Cola România:
Diana Bădoi – Brand Manager
Sibel Omerali – Senior Events Manager
Ada Smărăndoiu – Events Manager
Adrian Man – Senior Marketing Director România
Ana Băltoiu – Senior Social Media Manager
Mihai Constantin – Digital Manager
EssenceMediacom:
Andreea Radu – Group Account Director
Maria Cioc – Media Account Manager
Andreea Ioniță – Sr. Content Manager
Alexandra Cotfas – Content Specialist
Amalia Necula – Sr. Digital Account Manager
Lavinia Goia – Digital Lead
Daniel Andronic – OOH Planner
Vertical Entertainment:
Raluca Băniță – Senior Brand Manager Marketing & PR
Mădălina Pantucu – Senior Brand Manager Marketing & PR
Oana Badea – Senior Brand Manager Marketing & PR
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…