MarComm

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Reading Time: 3 minute

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o premieră pentru Fanta.

Această colaborare a dat naștere unei experiențe memorabile inspirate de continuarea mult așteptată a clasicului film cult din 1989. În perioada 17-31 octombrie, casa de pe Strada Batiștei nr. 39 s-a transformat într-un portal către lumea de dincolo, oferind vizitatorilor o călătorie imersivă în universul filmului.

Experiența din casă, construită în jurul conceptului „Afterlife” preluat din film, a culminat cu o nuntă aranjată chiar de Beetlejuice, ghidul spiritual al participanților în găsirea indiciilor pentru a se întoarce în lumea reală.

Peste 1.000 de consumatori au vizitat casa în cele două săptămâni de activare. Toate locurile au fost rezervate integral în primele două zile.

Participanții au explorat viața de apoi, iar unii dintre ei au descoperit invitații la „Spooky Wedding” – petrecerea exclusivistă din noaptea de Halloween, unde Beetlejuice și Lydia și-au celebrat căsătoria.

Călătoria către „Spooky Wedding” a început cu un warm-up party în tramvaiul decorat tematic „Fanta x Beetlejuice”, unde influenceri precum Christina One, Sînziana Iacob, Cudeea, Skizzo Skillz, Cristina Ciobănașu, Anca Mădălina, Laura Maier, Catadinaa, Robert Ștefănescu, Iulian Lemnaru și Gabriel Fereșteanu, alături de câștigătorii concursurilor organizate în digital și participanți la experiența „Fanta Afterlife”, au fost întâmpinați de Beetlejuice în stația Piața Sf. Gheorghe, de unde au pornit împreună către party-ul mult așteptat.

Cei care nu au putut participa fizic la experiența Afterlife au avut ocazia să se alăture digital prin intermediul aplicației Coca-Cola. Jocul „Fanta – Evadează din Afterlife Train” le-a oferit o experiență virtuală și șansa de a câștiga premii variate, de la șosete și ghiozdane în stilul Beetlejuice, până la aparate foto și marele premiu – o excursie în doi la Madrid pentru o experiență Afterlife la superlativ.

„Sunt un mare fan Beetlejuice încă din copilărie, așa că am fost extrem de entuziasmată de lansarea Beetlejuice 2 și de brief-ul Fanta. Sper ca participanții la experiența din casa de pe Batiștei 39 să fi simțit măcar o parte din entuziasmul meu”, a declarat Irina Szelleki, Copywriter VML.

Miruna Belgun, Art Director VML, a adăugat: „A fost o șansă extraordinară să lucrăm la un proiect inspirat de unul dintre filmele noastre preferate din copilărie. Ne-am bucurat să aducem la viață universul Beetlejuice și să creăm o experiență imersivă pentru participanți. Tematica de anul acesta ne-a provocat creativ și ne-a ambiționat să depășim limitele.”

Echipa VML:

Mina Ionescu – Business Director

Mădălina Pațachia – Account Director

Andreea Bucur – Senior Digital Account Manager

Oana Navîrcă – Account Manager

Bogdan Teodorescu – Executive Creative Director

Irina Szelleki – Copywriter

Miruna Belgun – Art Director

Andrei Mihăilescu – Senior Copywriter

Tatiana Grigorescu – Art Director

Adrian Garganciuc – DTP

Octavian Aftănasă – Social Media Manager

Cristina Lefter – Social Media Executive

Maria Chiribau – BTL Manager

Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Coca-Cola România:

Diana Bădoi – Brand Manager

Sibel Omerali – Senior Events Manager

Ada Smărăndoiu – Events Manager

Adrian Man – Senior Marketing Director România

Ana Băltoiu – Senior Social Media Manager

Mihai Constantin – Digital Manager

EssenceMediacom:

Andreea Radu – Group Account Director

Maria Cioc – Media Account Manager

Andreea Ioniță – Sr. Content Manager

Alexandra Cotfas – Content Specialist

Amalia Necula – Sr. Digital Account Manager

Lavinia Goia – Digital Lead

Daniel Andronic – OOH Planner

Vertical Entertainment:

Raluca Băniță – Senior Brand Manager Marketing & PR

Mădălina Pantucu – Senior Brand Manager Marketing & PR

Oana Badea – Senior Brand Manager Marketing & PR

Romanita Oprea

Recent Posts

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

2 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

4 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

5 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

7 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

8 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

8 ore ago