Analize MarComm

United Media Services este inclusă în Top 100 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

8 oct. 2020 < 1 min

United Media Services este inclusă în Top 100 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

Reading Time: < 1 minut

Agenția romaneasca de media full-service United Media Services a fost aleasă în topul 100 global al agențiilor cu cea mai mare creștere (Adweek Global Top 100: Fastest Growing Agencies). Acesta onorează 100 de agenții de top din lume și 10 provideri de soluții de top care au dovedit o creștere solidă a business-ului lor în ultimii 3 ani la rând, în perioada 2017-2019: companii holding sau independente, cu focus global sau regional, precum și organizații care oferă servicii ce pornesc de la generare de lead-uri și ajung până la campanii digitale și campanii dezvoltate pe mobil. Distincția premiază doar companiile care au obținut rezultate excepționale în acești trei ani de zile.

“Sunt foarte fericită că United Media Services a fost inclusă în Global Top100 Fastest Growing Agencies, top publicat anual de Adweek, una dintre cele mai apreciate publicații dedicate industriei din care facem parte. Un rezultat și o recunoaștere internațională cu care o agenție locală nu se întâlnește foarte des,” a spus Dana Bulat, General Manager United Media Services.

Rezultatul este cu atât mai important cu cât vorbește despre o perioadă bună a publicității din România, cu o concurență puternică, care a precedat 2020, un an plin de provocări la nivel mondial și în special pentru industria de marcomm locală. Agenția românească de media full-service a reușit să își atingă obiectivele strategice și de business și privește cu încredere spre finalul acestui an și spre un 2021 la fel de plin de provocări. Doi ani care vor vorbi despre puterea de adaptabilitate, despre flexibilitate și despre demonstrarea capacităților interne, prin oferirea de servicii de calitate.

Rezultatele complete ale Adweek 100: Fastest Growing, inclusiv profile de companii, pot fi accesate aici și în cel mai nou numar din print al Adweek, lansat pe 5 octombrie la New York

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: