Companii Stiri

Unilever sustine ONU in eforturile de sustenabilitate

6 oct. 2015 < 1 min

Unilever sustine ONU in eforturile de sustenabilitate

Reading Time: < 1 minut

Unilever se alatura Organizatiei Natiunilor Unite in campania Global Goals. Recent, ONU  anuntat cele 17 directii globale pentru dezvoltare durabila care vor duce la indeplinirea a trei obiective extraordinare in urmatorii 15 ani: sa puna capat saraciei extreme, sa lupte impotriva inegalitatii si sa combata schimbarile climatice pana in 2030.

Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse pentru casa si de ingrijire personala, cu vanzari in peste 190 de tari. Produsele companiei ajung la doua miliarde de consumatori pe zi. Compania are 172.000 de angajati si a generat vanzari de 48.4 miliarde € in 2014. Mai mult de jumatate (57%) din amprenta companiei este prezenta in pietele emergente si in curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri care se regasesc in casele din intreaga lume, incluzand produse precum: Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Wall, PG Tips, Ben & Jerry, Marmite, Magnum si Axe.

Compania Unilever a fost clasata pe locul intai din domeniul sau conform indexului de sustenabilitate Dow Jones in 2014. In indicele FTSE4Good, Unilever a inregistrat cel mai mare scor (5) in materie de protectie a mediului. Totodata, s-a clasat pe primul loc in lista Global Corporate Sustainability Leaders (Liderilor Globali pe Sustenabilitatea Corporativa) din 2014, in sondajul anual GlobeScan / Sustainability pentru al patrulea an consecutiv, iar in 2015 a fost clasata drept cea mai sustenabila companie de produse alimentare si bauturi in Behind the Brands Scorecard a Oxfam.

Unilever se situeaza in top 3 cel mai cautat angajator din toate domeniile, realizat de LinkedIn.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: