Unilever contribuie cu 320.000 de euro la campania inițiată de Ștefan Mandachi
Reading Time: < 1 minutUnilever se alătură campaniei ”1 centimetru de fapte – cu toții în linia întâi”, inițiate de antreprenorul sucevean Ștefan Mandachi. Suma donată de companie prin Crucea Roșie Suceava contribuie la achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă dotată cu 12 paturi.
Pentru achiziția acestei unități mobile de terapie intensivă, Unilever South Central Europe, alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu 320.000 de euro.
Unitatea mobilă poate fi folosită și mutată rapid oriunde este nevoie pe durata pandemiei, dar și ulterior în situații de calamități sau dezastre, și are ca scop creșterea capacității spitalelor și a sistemului medical în general, de îngrijire a pacienților la standarde înalte.
Campania de strângere de fonduri ”Cu Toții În Linia Întâi” inițiată de antreprenorul Ștefan Mandachi și filiala Crucea Roșie Suceava vinde simbolic prin intermediul platformei www.1cm.ro fiecare centimetru din metrul de autostradă construit în Suceava. Banii obținuți din donații sunt folosiți pentru achiziția de ventilatoare și de echipamente medicale necesare spitalului din municipiul Suceava sau altor spitale din județul Suceava, fiind regiunea cu cel mai mare număr de victime COVID-19.
Foto: Ionuţ Ilie, General Manager al diviziei de Înghețată din cadrul Unilever South Central Europe.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz