Unified Designers, o nouă colecție de modă semnată de designeri români exclusiv în magazinele Kaufland
Reading Time: 2 minuteKaufland susține în continuare tinerii designeri din moda autohtonă și anunță o nouă colecție, Unified Designers by Kaufland, creată de români pentru România.
Noua colecție include piese de vestimentație urbană unice, semnate de Răzvan Mercan, Cerasela Nicoară, Irina Voinea și Ștefan Hamza, care au avut drept inspirație identitatea vizuală a brandului Kaufland.
Lansată pe 11 mai, Unified Designers by Kaufland vine în întâmpinarea celor care vor să își reîmprospăteze garderoba de primăvara-vară.
Clienții pot alege din cele aproximativ 20 de articole vestimentare pentru bărbați și femei (hanorace, tricouri din bumbac, jachete, pantaloni scurți și din denim) disponibile exclusiv în magazinele Kaufland din toată țara, în limita stocului disponibil.
„Susținerea partenerilor locali a fost mereu o prioritate pentru noi. Suntem încântați să vedem talentul, dar mai ales pasiunea și perseverența cu care acești tineri își transformă visurile în realitate. Ne bucură faptul că putem avea o contribuție în parcursul lor, prin acest parteneriat de durată”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.
Colaborarea Kaufland România cu tinerii designeri locali a început în toamna anului trecut, prin lansarea proiectului Urbanland by Kaufland. Din totalul de 40 de creații prezentate, piesele finale se regăsesc în colecția actuală, disponibilă în toate magazinele noastre din țară.
De asemenea, încă din 2017, compania are un parteneriat de succes cu Cătălin Botezatu, fiind printre primii retaileri care au inițiat colaborări pe termen lung cu designeri locali. Smart Fashion by Cătălin Botezatu aduce colecții noi în fiecare sezon exclusiv în magazinele Kaufland din România.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.
Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz