UniCredit va creste numarul angajaţilor centrului IT din Romania
Reading Time: 2 minuteUniCredit Business Integrated Solutions – compania globala de servicii a grupului, oferind in principal servicii de IT&C, back office, middle office, servicii imobiliare, de securitate si achizitii – va creste cu 20% numarul angajaţilor centrului IT din Romania, au anuntat reprezentantii companiei, la aniversarea a zece ani in Romania.
”Europa Centrala si de Est reprezinta 26% din profitul brut operational al grupului. In acest context, Romania este un centru de excelenta, un element foarte important pentru UniCredit, datorita prezentei locale de traditie a bancii si a companiei de servicii care are un mare potential de crestere. In calitate de grup financiar european de top, UniCredit considera inovarea esentiala, atat pentru produse, cat si pentru tehnologie. Sustinem evolutia digitala, astfel incat serviciile noastre multichannel sa devina mai eficiente si sa ofere platforme din ce in ce mai usor de folosit. UniCredit Business Integrated Solutions, care sarbatoreste 10 ani de succes, face ca aceasta transformare tehnologica sa fie posibila si se reafirma ca un element important pentru atingerea acestor obiective”, a declarat Federico Ghizzoni (foto), Chief Executive Officer al Grupului UniCredit.
UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS) a fost infiintata in 2005 cu 250 de angajati, dedicata in special oferirii de servicii de MDM (Master Data Management) pentru platile electronice ale corespondentilor bancari pentru activitatile desfasurate in Italia, sucursala romaneasca si-a extins gradual scopul in vederea includerii de noi servicii pentru grup, in special in sectorul IT. Astfel, compania si-a extins aria de competenta pentru a sprijini nu doar clientul pe plan local, UniCredit Tiriac Bank si banca din Italia, ci si operatiunile din Germania si Austria.
Acum, UBIS are o echipa de 1.400 de oameni (reprezentand 14% din totalul fortei de munca din companie) lucreaza impreuna pentru a garanta cele mai bune servicii pentru clienti, impartasind cele mai inovative metodologii, la costuri optimizate, folosind o abordare unificata si confirmand faptul ca activitatile de IT si operatiuni sunt aspecte esentiale in cadrul strategiei comerciale a grupului UniCredit.
”Celebram o etapa foarte importanta pentru companie, posibila, de asemenea, datorita angajatilor nostri talentati si foarte bine pregatiti. Impreuna am atins un nivel excelent de servicii prin contributia centrului nostru de competente inovator si dinamic din Romania, destinat sa devina al doilea cel mai mare din reteaua UniCredit Business Integrated Solutions, dupa cel din Italia. Cresterea noastra constanta este confirmarea faptului ca ne pastram un angajament ferm fata de tara pe care am ales-o acum 10 ani pentru a fi un punct important pe harta dezvoltarii noastre” a adaugat Paolo Cederle, Chief Executive Officer al UniCredit Business Integrated Solutions.
Sucursala din Romania, care va inregistra o crestere a numarului de angajati in urmatorii doi ani cu inca 20%, este un punct de referinta pentru bancile din divizia Europa Centrala si de Est, sprijinindu-le in implementarea de proiecte inovative si de succes, implementate in cadrul acestei ”noi fabrici digitale” a grupului, cu accent pe CRM, internet banking, mobile banking si servicii multichannel, au aratat reprezentantii UniCredit.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz