Finanțe Stiri

UniCredit prelungeste parteneriatul cu UEFA

12 iun. 2015 2 min

UniCredit prelungeste parteneriatul cu UEFA

Reading Time: 2 minute

UniCredit a anuntat reinnoirea si extinderea parteneriatului cu UEFA pentru sezonul 2015-2018 dupa 6 sezoane in care sponsorizarea UEFA Champions League s-a dovedit a fi un succes. Drepturile UniCredit de sponsorizare au fost extinse si asupra tuturor competitiilor mari organizate de UEFA, anunta banca, intr-un comunicat de presa. In acest fel, UniCredit devine Banca Oficiala a tuturor competitiilor organizate de UEFA si va sprijini UEFA Champions League, UEFA Europa League, finala UEFA Futsal Cup, Supercupa UEFA, UEFA Women’s Champions League si UEFA Youth League.

„Suntem mandri sa anuntam ca UniCredit va deveni Banca Oficiala a competitiilor de club ale UEFA. In ultimii ani, parteneriatul cu UEFA a devenit un factor puternic in atingerea obiectivelor noastre. Mai mult de 300 de campanii legate de UEFA, initiate de Grupul nostru, arata aprecierea de care se bucura aceasta actiune de sponsorizare pe pietele pe care activam si in filialele noastre. Dupa ce brandul nostru a prins forta, acest pachet extins de drepturi ne permite sa ne indreptam atentia asupra afacerilor locale si spre intarirea brandurilor locale. Intelegerea ne va permite sa ajungem la si mai multi fani ai fotbalului din intreaga Europa, garantandu-ne vanzari suplimentare si oportunitati in managementul relatiilor cu clientii nostri”, a declarat Federico Ghizzoni (foto), CEO UniCredit.

„UniCredit este de sase ani printre sponsorii nostri, si suntem incantati am reusit extinderea acestui parteneriat. Contributia si sprijinul UniCredit, in special in promovarea competitiilor noastre in Estul Europei, este extrem de pretuita. UEFA Champions League continua sa fie o platforma de sponsorizare de neegalat pentru partenerii nostri, si, adaugand si UEFA Europa League, suntem extrem de siguri ca UniCredit va avea oportunitati excelente pentru a beneficia de pe urma acestui parteneriat pe pietele in care sunt prezenti”, a adaugat Guy-Laurent Epstein, Director de marketing al UEFA Events. Pana acum, succesul angajamentului UniCredit ca sponsor, in termeni de notorietate de brand, imaginea brandului, implicarea clientilor si angajatilor si a tendintei de cumparare au contribuit in mare masura la indeplinirea de catre grup a asteptarilor sale ambitioase.

Rolul sau viitor de Banca Oficiala a competitiilor organizate de UEFA permite UniCredit si pietelor sale locale accesul catre un numar si mai mare de fani ai fotbalului, datorita extinderii catre intregul pachet al Ligii Europei UEFA, arata banca. Noul pachet de drepturi va garanta o si mai mare expunere mediatica, ceea ce va implica o crestere a vizibilitatii pe panourile publicitare de pe stadioane pentru brandurile si produsele locale ale bancii. Mai mult, va permite UniCredit sa isi indrepte atentia catre afacerea de baza din momentul in care grupul va primi dreptul sa se foloseasca de promovarea unei game si mai mari de produse, incluzand promovarea platilor si cooperarii cu companiile de asigurari si providerii de transferuri de bani. Pentru urmatorul ciclu de sponsorizare, UniCredit va obtine in plus un alt drept exclusiv pentru evenimentele de pe terenul de joc, care va permite UniCredit sa trimita pana la cinci copii care sa ii insoteasca pe arbitri pe teren inaintea fiecarui meci din UEFA Champions League. Pe langa Turul Trofeului UEFA Champions League, UniCredit a dobandit dreptul de a reactiva si Turul Trofeului UEFA Europa League daca finala acesteia se va disputa intr-una din tarile pe care este prezenta puternic UniCredit.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: