Stiri

UniCredit Bank și Romanian Design Week lansează concursul pentru colecția capsulă de obiecte merchandising a festivalului

Reading Time: 2 minute

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă „Unlock the City”.

Tema „Unlock the City” invită noua generație de ilustratori și designeri grafici să descopere și să evidențieze frumusețea, diversitatea și esența orașului prin imaginația lor și să o transpună în ilustrațiile care vor anima festivalul timp de 10 zile, transpuse pe obiectele de merchandising care se vor comercializa în cadrul RDW. Participanții sunt încurajați să își folosească creativitatea pentru a ilustra modul în care percep ei orașul București – orașul în care trăiesc sau pe care îl vizitează, explorând aspecte precum arhitectura, cultura, natura urbană, spațiul public, oamenii și comunitățile din oraș, atmosfera specifică orașului sau a anumitor locuri din acesta. Ilustrațiile pot fi realizate în diverse tehnici artistice, inclusiv desen, schițe în creion sau cărbune, pictură, colaj, grafică digitală etc.

Astfel, concursul oferă oportunitatea tinerilor ilustratori și designeri grafici de a-și împărtăși viziunea asupra orașului și de a intra în competiție pentru a câștiga o experiență la Vienna Design Week 2024, dar și oportunitatea de a semna colecția capsulă de merch UniCredit Bank x RDW 2024, care va anima festivalul timp de 10 zile. Concursul este gratuit și anonim și se adresează tuturor ilustratorilor și designerilor grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani (participanții trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani împliniți la înscrierea în concurs). 

Aceștia trebuie să lucreze strict individual pentru a propune o ilustrație originală, care va fi folosită ca imagine principală a colecției UniCredit Bank x RDW capsule merch collection 2024. Colecția va fi formată din 3 obiecte: caiet format A5, tote bag supradimensionat și tricou. Schițele tehnice ale produselor sunt disponibile spre descărcare aici. Regulamentul concursului poate fi consultat aici, iar formularul de participare poate fi completat aici. Participanții pot înscrie mai una sau mai multe propuneri până pe 14 aprilie, inclusiv, atât timp cât toate propunerile respectă tema concursului, sunt complete, și sunt înscrise completând câte un formular separat pentru fiecare.

Romanian Design Week 2024: Unlock the City

Ediția din 2024 a Romanian Design Week își propune să investigheze metodele prin care creativitatea și inovația pot modela orașele de mâine și să contribuie totodată la explorarea Bucureștiului și la descoperirea potențialului și a straturilor acestuia, a spațiilor creative din oraș și a organizațiilor sau proiectelor culturale care le animă și definesc.Ediția invită bucureștenii să descopere specificul creativ al unor zone din oraș, să descopere proiecte de design inedite și abordări multisicplinare, dar și să contribuie la definirea unor spații de dialog, demonstrând astfel importanța proceselor de imaginare colectivă și de co-creare a unui oraș mai prietenos. Tema generală a festivalului RDW2024 dorește să contribuie la reconectarea bucureștenilor la oraș și mai ales la comunitățile acestuia, redescoperite de această dată din perspectiva potențialului industriilor creative locale.

Team

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

13 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

13 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

19 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

19 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

19 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

19 ore ago