Finanțe

UniCredit Bank lansează Virtual Mailbox, o nouă metodă sustenabilă de comunicare cu clienții băncii

Reading Time: 2 minute

UniCredit Bank anunță lansarea Virtual Mailbox, un canal de comunicare digital, unidirecțional, folosit în relația dintre UniCredit Bank și clienții săi, pentru notificări legate de contractul încheiat cu banca.

Virtual Mailbox va fi utilizat în special atunci când clientul nu a comunicat băncii o adresă de e-mail validă sau nu utilizează aplicațiile Mobile/Online Banking. De fiecare dată când un mesaj nou este trimis de bancă prin intermediul Virtual Mailbox, clientul va fi notificat și printr-un SMS la numărul de telefon mobil înregistrat în relația cu banca.

“Luna iunie a acestui an aduce un nou canal de comunicare cu clienții noștri care înlocuiește scrisoarea clasică trimisă prin poștă. Întrucât ne dorim să fim activ implicați în proiecte de sustenabilitate și protejare a mediului, conform cu angajamentele noastre privind politica de ESG (Environment, Social & Governance), scrisoarea clasică pe hârtie va deveni virtuală, putând fi vizualizată prin accesarea noului canal de comunicare, Virtual Mailbox.”

Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Retail, UniCredit Bank

Cum se poate accesa Virtual Mailbox

Virtual Mailbox se poate accesa prin deschiderea oricărui browser de navigare (Internet Explorer/Google Chrome) de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator pe www.unicredit.ro/VirtualMailbox, disponibil 24/24 h, începand cu luna iunie 2023.

Autentificarea se face pe baza numelui de utilizator, o parolă și un cod primit pe telefonul mobil, declarat în relație cu banca. Accesul la internet este oferit gratuit clienților în unitățile teritoriale ale UniCredit Bank din toată țara.

UniCredit Bank este parte a Grupului UniCredit, bancă comercială pan-europeană cu servicii în Italia, Germania, Europa Centrală și de Est. În România, UniCredit Bank este una dintre principalele instituții financiare, oferind servicii și produse de înaltă calitate pentru toate categoriile de clienți. Grupul răspunde unei game variate de nevoi a clienților săi printr-o rețea de parteneri specializați: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Services, UniCredit Insurance Broker.

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

10 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

12 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago