UniCredit Bank implementează un flux 100% online
Reading Time: < 1 minutUniCredit Bank a implementat fluxul 100% online, de deschidere cont curent, cu card de debit atașat (fizic și/sau virtual), pentru clienții persoane fizice, cetățeni români.
Deschiderea unui cont curent din aplicația Mobile Banking se realizează, în medie, în mai puțin de 10 minute, printr-un proces complet automatizat, folosind cele mai noi soluții tehnice de identificare cum ar fi: Video Selfie, captură automată de date din cartea de identitate prin OCR (optical character recognition) și autentificare prin algoritmi complecși de inteligență artificială.
„Să devii client UniCredit Bank România și să ai acces prin Mobile Banking la cele mai bune produse și oferte bancare, nu a fost niciodată mai simplu. Clienții își pot deschide imediat contul curent pe care îl pot alimenta instant prin opțiunea de top-up (adaugă bani) și pot începe să facă plăți folosind cardul virtual înrolat într-un portofel electronic. Totul într-o singură sesiune neîntreruptă.
Acest nou flux vine să completeze și să ofere acces la un întreg ecosistem de funcționalități deja existente în aplicația Mobile Banking a UniCredit Bank: accesarea ofertei pentru Creditul de Realizări Personale 100% Mobile și card de credit de la UniCredit Consumer Financing IFN SA (UniCreditCard Principal sau UniCreditCard Premium), înrolare în programul de beneficii ShopSmart, administrarea cardurilor.“ a spus Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail UniCredit Bank.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz