Pe 12 noiembrie UniCredit marchează BlackFriday pentru al treilea an consecutiv cu oferte speciale pentru clienții persoane fizice și IMM, care vor putea fi accesate exclusiv online pe https://www.unicredit.ro/blackfriday între orele 09:00 – 17:00, în limita numărului de oferte disponibil.
Concret, clienții noi persoane fizice își pot deschide la UniCredit Bank conturi curente în lei, euro sau dolari SUA cu zero costuri pentru întreaga perioadă a contractului sau pot accesa de la UniCredit Consumer Financing credite pentru realizări personale cu dobânzi care pornesc de la 0% și până la 5,99% și oferte speciale pentru cardurile de credit. Pentru clienții noi IMM, UniCredit Bank oferă pachete GeniusIMM cu zero comisioane de administrare a pachetului, a extraopțiunilor și conturilor adiționale atașate timp de un an de la data contractării. Campania are un număr limitat de oferte, disponibile exclusiv în condițiile BlackFriday, doar pe data de 12 noiembrie și doar online pe site-ul https://www.unicredit.ro/blackfriday.
Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Retail UniCredit Bank România: „Vineri, 12 noiembrie 2021, este o zi cu multe oferte cu ZERO costuri de la UniCredit, pentru că sărbătorim împreună cu clienții noștri, pentru al treilea an consecutiv, Black Friday. Păstrăm tradiția și oferim conturi curente cu zero costuri pe viață pentru clienții noi persoane fizice, ca în fiecare an de până acum, la care am adăugat și alte oferte speciale de la UniCredit Consumer Financing: credite de nevoi personale pornind de la 0% dobândă și puncte cadou pentru cardurile de credit. Nu am uitat nici de clienții IMM, pentru care am pregătit o ofertă cu totul specială, Pachete GeniusIMM cu toate extraopțiunile incluse cu zero costuri pentru un an”.
Campania „Black Friday 2021 – Contul cu zero costuri pe viață” oferită de UniCredit Bank va fi disponibilă pentru un număr de 3.000 de clienți noi care au posibilitatea să își deschidă un cont curent în lei, euro sau dolari SUA cu un card de debit atașat. Aceștia vor beneficia de comision zero pentru întreaga perioadă a contractului semnat în baza campaniei Black Friday 2021, pentru toate tipurile de operațiuni incluse în ofertă, conform prevederilor Regulamentului aferent.
Din punct de vedere creditare, clienții persoane fizice care aplică online pe data de 12 noiembrie pentru un Credit de Realizări Personale oferit de UniCredit Consumer Financing vor avea patru oferte disponibile, astfel: primele 50 de înscrieri online cu dobândă 0%, primele 50 de înscrieri online cu dobândă 1,99%, primele 150 de înscrieri online cu dobândă 3,99% și primele 250 de înscrieri online cu dobândă 5,99%. Ofertele de dobândă presupun deținerea sau deschiderea unui cont curent la UniCredit Bank și atașarea unei asigurări de viață, în condițiile campaniei.
Totodată, primele 500 de persoane fizice care aplică pe site pentru unul din cardurile de credit oferite de UniCredit Consumer Financing vor primi 250 de puncte UniCredit cadou pe cardurile de credit, în cazul acordării produsului financiar. Astfel, primii 300 de aplicanți pentru UniCreditCard Premium și primii 200 aplicanți pentru UniCreditCard Principal primesc 250 de puncte UniCredit (1 punct = 1 leu) pe card, în maxim 30 de zile calendaristice de la acordarea cardului de credit. În plus, în cadrul ofertei curente, clienții care achiziționează cardul de credit beneficiază de până la șase rate fără dobândă (în funcție de valoarea tranzacției, începând de la minimum 300 lei) la tranzacții efectuate la comercianți în primele 6 luni de la livrarea cardului, conform Programului Plată în Rate Egale și pot primi puncte de loialitate prin Programul ShopSmart.
Nu în ultimul rând, prin campania „Black Friday 2021 – Pachetul GeniusIMM cu toate extraopțiunile aferente și conturi adiționale cu zero costuri timp de 1 an” UniCredit Bank vine cu un număr de 100 de pachete GeniuIMM cu posibilitatea atașării tuturor extraopțiunilor aferente și conturi curente adiționale, oferite clienților noi IMM, care nu au cont curent deschis la UniCredit. Oferta include comision zero pentru o perioadă de 12 luni de la data semnării contractului de deschidere a pachetului GeniusIMM.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…