Cu toate ca Cipru si Israel prezinta din ce in ce mai mult interes pentru turistii romani, totusi destinatiile preferate pentru sarbatorile de Paste raman si in acest an Romania, Bulgaria si Turcia.
Cipru si Israel sunt doua destinatii care fac cu ochiul unui numar din ce in ce mai mare de romani, anul acesta fiind vizata o crestere cu peste 30% a numarului de turisti, potrivit unor estimari ale companiei Paralele 45.
“Romanii care sarbatoresc Pastele in tara aloca un buget de 100 – 150 de euro de persoana in statiunile montane mai ales, la pensiuni sau hoteluri cu mese festive incluse. Cei amatori de litoral aleg Bulgaria sau Turcia, optand pentru serviciile all inclusive. Tarifele pentru aceste destinatii pornesc de la 82 de euro de persoana pentru trei nopti de cazare”, spune Daniela Dumitrica, Director de Marketing la Paralela 45, despre detinatiile preferate ale romanilor.
Cei care doresc sa isi petreaca Pastele pe meleagurile tarii vor trebui sa scoata din buzunare de la 260 de lei, pentru pachete la pensiuni sau hoteluri cu cina festiva de Paste inclusa. Un pachet de trei nopti in Bulgaria are un pret de 82 de euro de persoana la un hotel de patru stele cu all inclusive, iar un sejur de sapte zile in Turcia, in perioada sarbatorilor de Paste, porneste de la 245 de euro de persoana cu all inclusive, in acest pret intrand si pretul biletului de avion.
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…