Un român la conducerea Dacia: Mihai Bordeanu coordonează și businessul Dacia în Europa de Sud-Est

Reading Time: 3 minute

Groupe Renault își reorganizează activitatea în jurul mărcilor sale, grupate în patru unități de business – Renault,  Dacia & Lada, Alpine și New Mobility, ceea ce aduce la începutul acestui an schimbări la conducerea Dacia în România și pe plan regional.

Astfel, de la 1 ianuarie, Christophe Dridi, care era director general al Automobile Dacia și al Groupe Renault România, preia responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia și Maroc, ca VP Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada.

Totodată, Mihai Bordeanu este numit, începând din 1 ianuarie, în funcția de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head România (din 1 februarie).

Mihai Bordeanu, Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head România

Mihai Bordeanu are o experiență de 22 de ani în marketing, comerț și business în companii cu profil auto și FMCG. În 2006 s-a alăturat echipei Toyota în România, unde a ocupat pe rând, funcțiile de director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani

În 2010 a preluat funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault, din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta (North Territory), iar din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia.

În septembrie 2019, a fost numit VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetică din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi a urmat programe de management general în organizații de profil precum London Business School și CEDEP (INSEAD).

Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simțit profund și pe care orice român îl are când vede mașini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înțelegerea exigențelor clienților, modul în care ne-am adresat pe fiecare piață au contribuit, de la an la an, la recunoașterea internațională a acestei mărci emblematice pentru România. Mă alătur echipelor care au reușit aceste transformări progresive pentru o companie și o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol„, spune Mihai Bordeanu. Acesta a adăugat că Dacia este un reper strategic pentru industria și economia României. dar perioada actuală cere noi transformări și abordări.

Christophe Dridi, noul VP Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada

Christophe Dridi și-a început cariera la Renault în 1993 ca inginer. În 2001, s-a alăturat echipelor Alianței Renault – Nissan, în Japonia, ca manager Calitate. Ulterior devine director Calitate Renault Mexic și, mai apoi, responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, Franța. Din 2009, preia responsabilitatea de director Fabricație al uzinei din Casablanca și, ulterior, trece pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc.

A condus din 2016 uzina Vehicule Dacia de la Mioveni, iar din 2018 a fost numit președinte director general Dacia și director general Groupe Renault România. Este absolvent al Ecole Supérieure des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD.

România are un potențial uriaș. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă țară. Industria auto este o bijuterie a economiei românești, iar infrastructura, integrarea locală și educația sunt esențiale pentru dezvoltarea acesteia. Potențialul vine, de asemenea, din profesionalismul echipelor Dacia și Renault, cărora aș dori să le mulțumesc, precum și tuturor partenerilor noștri care ne-au ajutat să livrăm clienților de-a lungul anilor produse de calitate și competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi si să livrăm produse de calitate„, a declarat Christophe Dridi.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

7 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

7 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

13 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

13 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

13 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

13 ore ago