Marketing

Un proiect romanesc in liga profesionistilor

10 apr. 2013 3 min

Un proiect romanesc in liga profesionistilor

Reading Time: 3 minute

<p> Image PR si Coca-Cola HBC au castigat Gold Award pentru infograficul interactiv,  “Destination: management”,  parte din campania de comunicare a brandului de angajator al Coca-Cola HBC, in cadrul competitiei internationale LACP Inspire Awards. Am discutat cu <strong>Catrinel Burghelea</strong>, Account Director, Image PR, despre ce inseamna premiul castigat si pasii care au dus la dezvoltarea acestui proiect.  </p> <p>  </p> <p> LACP Inspire Awards este o competitie organizata de Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare (<a href=”http://www.lacp.com/”>LACP</a>).</p> <p>  </p> <p> Juriul a apreciat alegerea suportului de comunicare, iar claritatea cu care au fost transmise mesajele si adaptarea la valorile generatiei C au fost elementele care au pozitionat infograficul drept una din cele mai performante aplicatii din competitie: <a href=”http://lacp.com/2012inspire/awards-internal-communications-competition-destination-management-interactive-infographic.htm”>http://lacp.com/2012inspire/awards-internal-communications-competition-destination-management-interactive-infographic.htm</a>.</p> <p>  </p> <p> LACP Inspire Awards premiaza cele mai eficiente si inovative materiale corporative la nivel international. In cadrul editiei de anul acesta, au fost inscrise in competitie 550 de aplicatii din intreaga lume, iar infograficul “Destination: management” s-a clasat pe locul 28 in top 50 cele mai valoroase aplicatii inscrise.</p> <p>  </p> <p> Juriul Inspire Awards a fost compus din specialisti in domeniul comunicarii, a caror expertiza acopera arii variate ale comunicarii. Procesul de jurizare a avut in vedere criterii precum: creativitatea materialului, claritatea mesajului, relevanta pentru publicul vizat, accesibilitatea informatiilor.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce inseamna acest premiu pentru voi?</strong></p> <p> Este o mare bucurie! Am inscris un infografic interactiv intr-o competitie de materiale corporate … Am avut emotii. In acelasi timp, ne da multa incredere in noi si in ceea ce putem dezvolta inclusiv in mediul online.</p> <p> Odata cu diplomele, am primit din partea Ligii Americane a Profesionistilor in Comunicare (LACP – organizatorul competitiei LACP Inspire Awards) si o serie de aprecieri si impresii ale membrilor juriului. Am fost incantate sa vedem ca au apreciat efortul creativ, caracterul inovator si pasiunea investita in aceasta lucrare.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cu ce proiecte ati concurat?</strong></p> <p> Au fost peste 550 de inscrieri din intreaga lume, cele mai multe din Statele Unite. Aplicatia noastra a fost singura din Romania, din cate stim, si cu siguranta singura premiata. Printre castigatori se numara Bayer, Hyundai, Volkswagen si multe alte companii si branduri de renume.</p> <p>  </p> <p> <strong>Povesteste-ne cate ceva despre infograficul interactiv premiat.</strong></p> <p> Infograficul face parte din campania Destination: management de promovare a programului de Management Trainee al Coca-Cola HBC Romania. Lucram pentru a construi si creste reputatia de bun angajator al celor de la Coca-Cola HBC de peste 4 ani deja si incercam in fiecare an sa depasim asteptarile publicurilor si ale clientului si totodata sa ne depasim pe noi insine.</p> <p> Campania se adreseaza studentilor si tinerilor absolventi, eligibili in programul de Management Trainee.</p> <p> Dincolo de obiectivele de recrutare, campania Destination: management a avut scopul de a diferentia Coca-Cola HBC de alti angajatori si de a transmite valorile de angajator ale companiei: pasiune, excelenta, efervescenta.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum v-a venit ideea?</strong></p> <p> Abordarea noastra in aceasta campanie a fost aceea de a crea o identitate si un vizual puternice si inovatoare pentru program, motiv pentru care am colaborat cu un artist digital. De asemenea, ne-am propus sa dezvoltam o serie de instrumente creative prin care sa generam o interactiune reala cu tinerii si sa cream engagement (aplicatie de augmented reality, infografic interactiv).</p> <p> Asa am ajuns si la infograficul interactiv: programul si procesul de recrutare fiind complexe (criterii, etape de selectie, faze ale programului etc.), ne-am gandit sa realizam o prezentare neconventionala a programului de Management Trainee. Pornind de la vizualul programului (scara rosie care transmite ideea de dezvoltare accelerata), am creat o serie de ecrane prin care am dezvaluit, pas cu pas, toate informatiile de interes cu privire la program, inclusiv pozitiile disponibile si buton de aplicare.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat a durat implementarea? Ce resurse au fost alocate?</strong></p> <p> Infograficul a fost realizat de o companie specializata in realizarea de infografice, iar implementarea a durat aproximativ doua saptamani.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum a fost folosit infograficul?</strong></p> <p> Infograficul a fost postat pe website-ul de cariera al Coca-Cola HBC, www.cchbcjobs.ro, si a fost promovat pe pagina de Facebook si prin numeroase materiale in cadrul activarilor offline ale campaniei. De asemenea, infograficul a devenit un instrument nelipsit in prezentarile sustinute de reprezentantii companiei la conferinte si workshop-uri pentru studenti si absolventi.</p> <p> De curand am lansat cea de-a doua editie a programului de Management Trainee si odata cu el si varianta updatata a infograficului interactiv, care va fi si anul acesta un element important al campaniei Destination: management.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce v-a determinat sa-l inscrieti in aceasta competitie?</strong></p> <p> Am crezut inca de la inceput in calitatile si eficienta infograficului Destination: management – usor de urmarit, atractiv din punct de vedere vizual. Prima oara l-am inscris la Webstock 2012, unde a fost nominalizat la categoria Publishing. Apoi a venit recunoasterea LACP Inspire Awards si speram ca urmeaza multe alte premii!</p> <p>  </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: