Un partener de drum lung
Reading Time: 3 minuteTNT Romania a lansat o noua identitate de brand, alaturi de un mesaj proaspat, care reflecta cultura companiei si preocuparea pentru dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung cu clientii.
Despre strategia de imbunatatire a experientei clientilor, dar si despre provocarile companiilor care ataca pietele europene, ne-a vorbit Bogdan Enache, Country General Manager al TNT Romania.
La finalul lunii septembrie 2014, TNT a anuntat lansarea unei noi identitati de brand. Care sunt implicatiile strategice ale acestui moment?
Strategia TNT vizeaza imbunatatirea experientei clientilor nostri, prin furnizarea unui serviciu care sa le depaseasca asteptarile si care sa contribuie la eficientizarea afacerilor acestora. In plus, noi stim ca interactiunea dintre oameni – parteneri si angajati ai TNT – este definitorie in consolidarea acestei experiente. Iata de ce noul nostru mesaj, “TNT – The People Network”, reflecta cultura companiei si preocuparea de a dezvolta relatii pe termen lung cu clientii, punand astfel in valoare reteaua de oameni dedicati care contribuie la acest lucru. Fiecare transport in parte este mai mult decat un transfer de la punctul A la punctul B, mai mult decat un simplu cod de bare, este mai degraba parte a unui proiect, de care se leaga asteptari. Suntem aici pentru a sustine o astfel de implicare, cu toate resursele noastre.
Ce schimbari sunt asteptate pe piata europeana si locala in urma acestor transformari?
Schimbarile au inceput deja si vor deveni tot mai vizibile in urmatoarea perioada: de la site-ul tnt.com, unde ii intampinam pe clienti, oferindu-le noi instrumente de expediere, si pana la imaginea vehiculelor de transport pe care le vedeti deseori pe strada. Evolutiile cele mai importante se petrec, firesc, in zona operationala, iar inca de la inceputul acestui an am anuntat investitii de zeci de milioane de euro pentru a spori eficienta si productivitatea celor mai importante hub-uri aeriene si rutiere. Noile sisteme de sortare a expedierilor, a caror implementare a inceput si care se va derula pana in 2016, genereaza timpi mult mai redusi de manipulare a expedierilor si, implicit, de livrare a acestora, precum si o manevrare optima a articolelor fragile. Totodata, reteaua rutiera asigura variante de livrare, in conditii de cost eficiente, in doar 3-4 zile aproape oriunde in Europa. La nivel national, suntem singura companie care ofera proactiv garantii de livrare in urmatoarea zi lucratoare, in aproape orice localitate din Romania.
Care sunt provocarile acestei perioade pentru companiile care doresc sa se extinda pe pietele externe?
Orice companie, mai ales cele din categoria IMM sau cele aflate la inceput de drum, se confrunta cu necesitatea de a-si consolida rapid reputatia, indeplinind asteptarile noilor parteneri. Exigentele clientilor vizeaza nu doar capacitatea de a aduce rapid produsele la centrul de productie sau distributie, ci pleaca de la posibilitatea de a solicita o preluare direct de pe telefonul mobil, ajungand pana la facturare electronica si rapoarte personalizate. Toate acestea sunt solutii pe care TNT le pune la dispozitie partenerilor sai, eliminand multe dintre dificultatile obiective ale oricarui inceput, insa cred ca argumentul cel mai important este increderea pe care o poti castiga, apeland la un partener de drum lung. Unul dintre modurile in care vrem sa dam oamenilor posibilitatea sa inteleaga acest lucru este legat de cea mai recenta campanie lansata pe piata, prin care dam posibilitatea tuturor companiilor care nu ne-au utilizat in ultima perioada serviciile sa testeze calitatea acestora. Companiile au posibilitatea sa trimita un transport rutier gratuit de pana la 100 de kilograme in Europa. Increderea se construieste, iar The People Network este pregatita sa raspunda acestei provocari.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz