Un om de PR are nevoie de o cultura generala solida
Reading Time: 2 minuteCu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Corina Barladeanu, General Manager & Owner 2activePR
Varsta: 39 de ani
Experienta in industria de comunicare: 18 ani
Studii: Universitatea Bucuresti, Facultatea de Filologie; MA in Advertising; Executive MBA ASEBUSS Bucuresti
A fondat 2ActivePR in urma cu 15 ani, iar in prezent conduce agentia impreuna cu Cristina Hanganu, Managing Director. 2ActivePR are o echipa alcatuita din 15 persoane, din care 13 sunt consultanti de PR, cu o medie de experienta in comunicare de 7 ani. Din 2009, agentia este afiliata la reteaua Fleishman Hillard, desemnata Agentia Globala a Anului de catre PRWeek.
Provocarea: In contextul actual, cea mai mare provocare a industriei de PR este permanenta preocupare de a propune strategii de comunicare relevante si eficiente, iar in ceea ce priveste relatia dintre agentii si clienti, una dintre cele mai mari provocari este gandirea pe termen scurt, cu rezultate imediate, in detrimentul unor strategii vizionare cu rezultate durabile.
Transformarea: In ultimii zece ani cea mai mare transformare prin care a trecut industria a fost sa se adapteze la ritmul din ce in ce mai accelerat de comunicare in contextul digitalizarii.
De ce are nevoie un om de PR? Cultura generala solida pentru a face conexiuni dincolo de asteptarile clientului si ale stakeholderilor, capacitate de a intelege businessul clientului si capacitatea de a manui cu gratie si inteligenta limba in care comunica si de a produce continut valoros din punctul de vedere al stakeholderilor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz