Un om de PR are nevoie de curiozitate, rabdare si flexibilitate
Reading Time: 2 minuteCu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Aura Dumitru, Communication Engineer & Partner, MakeSense
Varsta: 25 de ani
Experienta in industria de comunicare: 5 ani
Studii: Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, Universitatea Bucuresti
Aura Dumitru face parte din actionariatul agentiei MakeSense, alaturi de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu. Fondata în 2010, agentia si-a schimbat la inceputul acestui an numele din MakeSense PR in MakeSense si s-a repozitionat ca agentie de comunicare si continut, pe langa serviciile traditionale de PR, completandu-si portofoliul cu expertiza in crearea de continut si content marketing.
Provocarea: Cea mai mare provocare a industriei de PR este sa recruteze oamenii tineri cu un minim de cunostinte legate de domeniu. In relatia cu clientii, cea mai mare provocare este sa vanda servicii de PR. Multe dintre agentiile consacrate s-au concentrat o perioada buna de timp sa vanda servicii colaterale si mai putin orele reale de agentie in care se face cercetare, se gandeste o strategie, se produce continut, se monitorizeaza activitati, se fac analize, se masoara rezultate.
Transformarea: Trecerea de la integrarea intr-o strategie data de cele mai multe ori de o agentie de advertising la responsabilitatea de a contura o strategie de comunicare in care sa se integreze o agentie de advertising, de digital, de trade.
De ce are nevoie un om de PR? Curiozitate, rabdare, flexibilitate (in sensul de usurinta de a se adapta la necunoscut).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz