Companii

Un nou tip de comunicare in turism

13 feb. 2013 2 min

Un nou tip de comunicare in turism

Reading Time: 2 minute

<p>  </p> <p> Razvan Pascu – consultant in turism, lanseaza Travel Communication Romania, o agentie de Marketing si PR dedicata exclusiv industriei turismului si ospitalitatii.</p> <p>  </p> <p> Travel Communication Romania isi propune sa promoveze jucatorii din industria turismului – agentii de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri si resorturi, fie din Romania, fie din afara tarii, care doresc sa fie vizibili in fata publicului din Romania.</p> <p> Pe langa serviciile clasice de Relatii Publice, ce implica reprezentarea in fata opiniei publice si organizarea de evenimente, Travel Communication Romania isi va axa activitatea si pe realizarea de proiecte speciale de comunicare cu bloggeri si jurnalisti, adaptate fiecarei companii in parte si publicului sau tinta.</p> <p> Compania a realizat deja cateva proiecte de comunicare, printre partenerii sai numarandu-se nume consacrate din industria turismului din Romania (3 agentii de turism, 3 companii aeriene importante si 1 lant hotelier international). </p> <p> “Daca in anii trecuti, marketingul unei afaceri din turism insemna doar participarea la targuri de specialitate si tiparirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista in vocabularul turismului, in anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite, iar marketingul unei afaceri din turism trebuie sa se adapteze. Pentru a se adapta acestor schimbari, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionista, gandita si implementata pe termen mediu si lung, de oameni cu expertiza si pasiune pentru turism, dar si de servicii de PR externalizate catre profesionisti”, a declarat Razvan Pascu, Managing Partner Travel Communication Romania.</p> <p> Prin proiectele de comunicare realizate, Travel Communication Romania isi propune sa alinieze activitatea companiilor autohtone din turism, noilor tendinte in domeniu, la nivel global*:</p> <p> •        importanta crescuta a online-ului in decizia cumparatorilor (62% dintre cumparatorii de pachete turistice se documenteaza online inainte de a achizitiona o vacanta);</p> <p> •        cresterea influentei Social Media in alegerea unui agent de turism (10% dintre consumatori si-au schimbat agentul de turism in urma impresiilor citite pe bloguri), dar si in alegerea unei destinatii de vacanta (52% dintre consumatori si-au schimbat planurile de vacanta in urma documentarii online);</p> <p> •        folosirea aplicatiilor mobile in rezervarea de hoteluri si in rezervarea de bilete de avion;</p> <p> •        cresterea rezervarilor online de vacante;</p> <p> Mai multe informatii despre activitatea companiei sunt disponibile pe website-ul Travel Communication Romania – <a href=”http://www.travelcommunication.ro/”>www.TravelCommunication.ro</a></p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: