Stiri

Un nou showroom CUPRA Garage la București

14 sept. 2023 2 min

Un nou showroom CUPRA Garage la București

Reading Time: 2 minute

CUPRA deschide ȋn România cel de-al treilea showroom CUPRA Garage, al doilea din București. Noua locație se află în incinta centrului Porsche București Nord din Voluntari.

Brandul CUPRA a cunoscut o ascensiune importantă în cei 5 ani de la lansare, construind o rețea de distribuție puternică în România. În prima jumătate a acestui an, CUPRA a reușit să vândă peste 600 de unități.

„Încă de la început, CUPRA și-a propus să inoveze, să surprindă și să promoveze ineditul și modernul. Funcționalitatea modelelor lansate a făcut ca și pe piața locală să înregistrăm un succes rapid, fascinația clientului pentru noua marcă transformându-se într-o constantă. Astfel, vânzările CUPRA în România au înregistrat, în 2022, o creștere cu 120% față de anul precedent, iar în 2023 prognozăm că vom depăși 1.000 unități CUPRA livrate până la sfârșitul anului. Pentru Porsche România, aceste cifre demonstrează, încă o dată, că ofensiva electrificării este de neoprit și că modelele convenționale, supuse evoluției tehnologice, care oferă clienților o experiență autentică, pot propulsa rapid un brand nou în topul preferințelor clienților. Vorbim de o marcă ce nu țintește neapărat volume, ci o oportunitate de a duce familia brandurilor Porsche România la un alt nivel. CUPRA înseamnă performanță pură, emisii reduse, confort și promisiunea de a face parte dintr-o comunitate unică, care aspiră la branduri iconice. Iar acest brand este pe cale să devină unul iconic, cu un potențial imens.”

Brent Valmar, Director General Porsche România
CUPRA Born 2023

Showroom-ul va găzdui gama completă de modele CUPRA, inclusiv cele mai recente lansări și versiuni speciale, precum CUPRA Formentor, CUPRA Leon sau Ateca, dar și modelele electrice CUPRA Born sau viitorul CUPRA Tavascan.

„Odată cu evoluția tehnologică, cu dezvoltarea tendințelor industriale și minimaliste, dar și cu adoptarea conceptelor de sustenabilitate și economie circulară, a fost nevoie de o schimbare de viziune în ceea ce privește felul în care ne raportăm la un brand nou, precum CUPRA, care stă sub semnul provocărilor și dezvoltării constante. Deși atunci când vorbim despre mașini ne gândim în primul rând la viteză, pentru cei care aleg CUPRA importantă este experiența de a conduce și sentimentul unic de a sta la volanul unei mașini definite de eleganță și îndrăzneală. A treia destinație CUPRA Garage în România inaugurată astăzi vine într-un moment pe care îl considerăm optim, datorită cererii și interesului ridicat pentru această marcă. Ne dorim ca spațiile CUPRA să devină un hub care să reflecte unicitatea la nivel de design, tehnologia, pasiunea și inovația pe care producătorii acestui brand le pun în fiecare produs lansat.”

Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România

CUPRA se pregătește în prezent pentru cea mai mare ofensivă de produse din istorie, care va începe în 2024 cu lansarea CUPRA Tavascan și CUPRA Terramar, urmată de CUPRA Raval în 2025. Aceste noi modele vor permite mărcii să intre pe noi segmente și piețe, pentru a atinge obiectivul pe termen mediu de a vinde 500.000 de mașini pe an la nivel global.

Array

Articole pe aceeași temă: