Antreprenori

Un nou serviciu de logistică pentru e-commerce-ul românesc

Reading Time: 2 minute

KLG Europe România a lansat Simplify. Acesta este cel mai nou serviciu de e-fulfillment din țară și singurul cu posibilitatea de transport integrat. Serviciul le oferă afacerilor online posibilitatea de a-și muta procesele logistice și de transport către un singur furnizor. Astfel, fiecare business poate beneficia de transport, depozitare, ambalare produse, logistica retururilor, dar și flexibilitate prin integrarea și optimizarea serviciilor de curierat deja existente.

Simplify le oferă clienților și informații detaliate despre livrarea last mile către consumatorul final, prin intermediul Innoship – platformă care optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat și crescând performanța de livrare printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri. De asemenea, și asocierea cu easySales vine în ajutorul antreprenorilor, prin parteneriatele cu start-up-urile de tehnologie și prin colaborarea cu majoritatea marketplace-urilor. Astfel, fiecare client poate avea acces direct la informații complete despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, dar și la rapoarte în timp real. Mai mult decât atât, clienții magazinelor online au nevoie ca returul comenzilor să fie la fel de ușor precum a fost și comanda inițială, așa că platforma îmbunătățește și managementul comenzilor de retur.

“În viitorul apropiat avem în plan să adăugăm noi funcționalități în platformă, precum servicii de customer service, online marketing și finanțare. De asemenea, obiectivul nostru este ca în maxim 5 ani să devenim lideri în piața de e-fulfillment din România, iar în 3 ani Simplify să ocupe 25% din cifra de afaceri a serviciului de logistică,” declară Cosmin Căpățâneanu, Director Comercial Simplify.

Alte beneficii

În funcție de stocurile și volumele zilnice, fiecare business primește propriul spațiu în depozitele ultra-moderne din cadrul Simplify. Atunci când sunt primite comenzi în magazinele online, Simplify preia automat comanda și începe imediat pregătirea acesteia. Astfel, procesul de alegere și ambalare a produselor, dar și etichetarea și pregătirea acestora pentru livrare sunt realizate de către Simplify, care apoi le livrează clientului final.

Ultimul studiu eMag Marketplace estima o creștere cu 40% a comenzilor online în prima jumătate a anului 2020, față de aceeași perioadă a anului trecut, cele mai multe comenzi fiind realizate în secțiunile DIY ale site-ului, care aproape s-au dublat. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

o oră ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

15 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

16 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

16 ore ago