Un nou serviciu de livrări rapide este disponibil pe piața românească
Reading Time: < 1 minutO nouă aplicație, similară Bringo, este disponibilă începând de azi pe piața românească. Este vorba despre Lola Market, o aplicație lansată de o companie spaniolă, prezentă deja în 14 orașe din Spania. Lansarea acesteia în București reprezintă primul pas în planul de extindere internațională al companiei spaniole.
Cum funcționează serviciul?
Clientul poate selecta produsele dorite din aplicație, iar odată ce comanda este înregistrată, un personal shopper se va ocupa de pregătirea comenzii, iar un livrator va ajunge cu comanda la destinație într-o oră sau în intervalul orar stabilit de client.
Aplicația este disponibilă pe smartphone, tabletă și web și poate fi descărcată din Appstore si Google Play. Clienții pot discuta în timp real cu persoana care realizează cumpărăturile în locul lor pentru a rezolva rapid orice modificare în coșul comandat.
Ce poți comanda prin Lola Market?
Auchan este unul dintre primii retaileri care au demarat un parteneriat cu aplicația Lola Market pentru livrări într-o oră, în București, sau în intervalul orar dorit de client, în aceeași zi, între orele 10-21. Oferta retailerului cuprinde, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare și nealimentare. Prețurile produselor listate în aplicație sunt cele din magazinele Auchan, iar comenzile nu necesită o valoare minimă. Taxa de livrare pornește de la 19,99 lei, produsele comandate fiind livrate prin flota proprie de livratori a platformei Lola Market.
Prin acest parteneriat Auchan își diversifică oferta de servicii de livrare la domiciliu, retailerul livrând deja prin parteneriate cu companii de livrare naționale sau locale și cu Poșta Română, pentru comenzi livrate în aceeași zi sau în 24-48 de ore.
Prin platforma Lola Market se pot comanda și produse de la Mega Image și Carrefour.
Foto: © Arisa Thepbanchornchai | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz