Un nou retailer pe piata romaneasca
Reading Time: < 1 minutRetailerul polonez de tip discount de produse home & deco Pepco se lanseaza pe piata romaneasca. Strategia de lansare, sub conceptul „Parada preturilor mici,” este dezvoltata de agentia Hippos.
Hippos a dezvoltat si implementat site-ul www.pepco.ro, evenimentele de lansare pentru fiecare magazin si a adaptat toate materialele in store.
Primele trei spatii unde s-a lansat retailerul sunt Auchan Drumul Taberei, Ploiesti Shopping City si Kaufland Campina, in luna martie urmand sa fie deschise in total cinci unitati, iar in aprilie vor fi deschise alte trei.
In urmatorii ani, Pepco isi propune sa isi extinda reteaua de magazine in orase ca Ploiesti, Bucuresti, Pitesti, Reghin, Alba Iulia, Targu Mures.
Activitatea de comunicare la nivel local a fost implementata in colaborare cu agentia V&P din Polonia.
Echipa Pepco: Anca Radu, Manager Operational pentru Romania, Pepco Retail.
Echipa Hippos: Irina Tudose – Client Service Director, Simona Simon – Senior Copywriter, Oana Mailat- Account Manager, Alexandru Manea – DTP, Daniel Grigore – Project Manager si Emanuel Clonda – Managing Partner.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz