Companii Finanțe Stiri

Un nou magazin MAM Bricolaj, investiție de 250.000 euro

11 dec. 2019 2 min

Un nou magazin MAM Bricolaj, investiție de 250.000 euro

Reading Time: 2 minute

Furnizorul de materiale și accesorii pentru mobilier, MAM Bricolaj, deschide un nou punct de lucru în zona Morarilor din Capitală, în urma unei investiții de 250.000 euro. Pentru 2020, potrivit reprezentanților companiei, este planificată deschiderea celui de-al treilea magazin în București.

Astfel, pentru anul următor este estimată estimează o creștere de 30% a afacerilor, iar așteptările pentru 2019 vizează o sumă de peste 6 milioane euro, cu 15% mai mult față de 2018.

Pe lângă categoriile de produse deja existente precum: accesorii de bucătărie, balamale, blaturi de bucătărie, sisteme de sertare, organe de asamblare, saltele și somiere, sisteme pentru uși glisante, profile de aluminiu, pal melaminat și MDF, scule și adezivi, MAM Bricolaj include două categorii noi de produse, electrice și instalații, respectiv piese pentru reparații.

Magazinul este deschis de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbăta între 08:00 – 16:00 și duminica între 09:00 – 15:00 iar pentru că mai bine de 80% dintre clienții MAM Bricolaj vin la cumpărături cu mașina, noul magazin dispune și de 100 de locuri de parcare.

În ideea unui flux sporit al clienților, magazinul are acum patru case de marcat și include un sistem de climatizare care asigură constant un microclimat confortabil, indiferent de anotimp.

Noua unitate este situată pe Șoseaua Morarilor nr. 2 și dispune de o suprafață de vânzare 1.100 metri pătrați. Totodată, a fost alocată o suprafață de 1.600 metri pătrați pentru departamentul de prelucrare a panourilor.

MAM Bricolaj plănuiește extinderea cu două noi magazine

Un flux de aproximativ 800 de persoane și 400 de tranzacții au loc, în medie, în fiecare zi în magazinele MAM Bricolaj iar anul acesta numărul de tranzacții a fost depășit cu 15% față de 2018.

Coșul mediu de cumpărături în magazinele din București a înregistrat o creștere cu 13% față de 2018, atingând pragul de 224 lei. În plus, pentru comenzile online, coșul mediu este mai mare, de 314 lei, în creștere cu 8% față de anul trecut.

Pentru 2020, pentru a atrage capital de dezvoltare, compania îți propune listarea la bursă și deschiderea altor două magazine la nivel regional. În București, compania își propune un nou punct de lucru în sectorul 6, ajungând astfel la trei magazine în Capitală.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: