Un nou magazin Diverta în București
Reading Time: 2 minuteRețeaua Diverta s-a extins în Centrul Vechi al Capitalei, prin deschiderea Diverta Lipscani. Suprafața totală a noului spațiu este de 2500 de metri pătrați, iar acesta se desfășoară pe patru niveluri – subsol, parter, etajele 1 și 2. Diverta se află la parter și la etajul 1, pe o suprafață de 1600 de metri pătrați, la etajul 2 se află Artist Café (300 de metri pătrați. La subsol se va afla, începând din luna mai, un spațiu dedicat realității virtuale, pus în funcțiune de către Gateway VR Studio, care se va întinde pe 200 de metri pătrați.
Noul spațiu a presupus o investiție de 300.000 euro, care este prima dintr-o serie de investiții planificate de Diverta. Pe parcursul acestui an, rețeaua Diverta se va extinde cu încă trei librării, două în Cluj-Napoca și încă una în București.
”Diverta Lipscani este mai mult decât un magazin sau o librărie, este un concept store care le va oferi oamenilor încă un motiv să viziteze Centrul Vechi. Pe lângă gama completă de produse și servicii, Diverta Lipscani este o destinație de cadouri și un loc în care îți poți petrece timpul liber, fie că preferi să citești, să savurezi o cafea, să urmărești un spectacol de teatru sau să experimentezi realitatea virtuală”, a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
Pe lângă zonele deja consacrate, cum ar fi Carte, Papetărie, Cadouri, Jocuri și Jucării, Diverta Lipscani mai cuprinde și zone noi, special create pentru cei aflați în trecere prin Centrul Vechi al Capitalei.
Conceptul noului spațiu – #plinideviață – a pornit de la faptul că Diverta Lipscani este mai mult decât o simplă librărie, este un concept store în care tot timpul se întâmplă ceva, fie că este vorba despre seri cu muzică, întâlniri ale pasionaților de lectură, ateliere pentru părinți și copii, spectacole dedicate iubitorilor de artă și nu numai. Conceptul este vizibil în amenajarea spațiului Diverta Lipscani, care îmbină o grafică dinamică, redată prin culori îndrăznețe, cu mobilierul simplu și minimalist, care pune în evidență gama bogată de produse.
Diverta este un brand 100% românesc, care se află de 20 de ani pe piața locală de retail. La ora actuală, rețeaua Diverta cuprinde 27 de magazine proprii, în București și în marile orașe, care se desfășoară pe o suprafață totală de retail de aproximativ 9000 de metri pătrați.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz