Un nou magazin Calvin Klein Jeans se deschide în Băneasa Shopping City
Reading Time: 2 minuteRețeaua Sarkk din România continuă să se dezvolte odată cu deschiderea noului magazin Calvin Klein Jeans din Băneasa Shopping City.
Magazinul Calvin Klein Jeans este situat la parterul mall-ului Băneasa Shopping City și propune clienților o gamă extinsă de articole. Fanii brand-ului sunt provocați să exploreze stilul atemporal dar modern, clasic dar incitant și să își creeze un outfit unic pentru orice moment al zilei.
Noul spațiu de 190 metri pătrați, dedicat brand-ului care de peste 50 de ani incită cu o estetică seducătoare, captează atenția vizitatorilor printr-o gamă largă de produse dedicate atât femeilor cât și bărbaților din colecțiile Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein accesorii.
Conceptul de design specific cu finisaje din beton comunică estetica modernă și minimalistă a brand-ului prin detalii de culoare și materiale premium astfel încât să ofere clienților o experiență extraordinară. Clienții care îmbrățișează un stil vestimentar senzual și minimalist vor descoperi aici cele mai recente colecții Calvin Klein.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.
Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz