Un nou joc de strategie marca Possible
Reading Time: < 1 minutPossible Games, parte a agentiei digitale full service Possible Worldwide, a lansat “Merchants of Space”, un joc de strategie pentru mobil, de tip manager, ce poate fi descarcat din AppStore.
Scopul jocului este de a-i face pe jucatori sa isi construiasca si dezvolte propriul imperiu spatial, prin colonizarea de noi teritorii si prin negocierile cu prietenii din joc. Astfel, jucatorii vor ajunge sa descopere spatiul prin dezvoltarea propriei navete spatiale.
Possible Games este de asemenea cunoscuta pentru jocuri si aplicatii precum “Small & Furious”, “The End App”, “Die Hard Game”, Totoya Creatures.
La editia de anul acesta a Cannes Lions, agentia a castigat un Bronze Lion la Cannes cu jocul pentru mobil si tableta ”Adventures of Poco Eco”.
Possible reprezinta o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati, fiind astfel ce mai mare start-up de pana acum al WPP. Lista de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony Playstation, Pringles, etc.
In Europa, Possible detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Ungaria, Romania, Rusia, Austria.
Possible CEE are o experienta de peste 17 ani si detine in portofoliu clienti regionali precum: Tesco, Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, 1Hotels, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, ATV, Minimax, Generali, AXA. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising.
In Romania, agentia este prezenta din 2008, initial sub numele de Carnation Group. Dupa un proces de rebranding desfasurat in doua etape, incepand de anul acesta, CarnationGroup a devenit Possible.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz