Stiri

Un nou investitor străin pe piaţa imobiliară românească

Reading Time: < 1 minut

Fondul de investiţii ceh PPF Real Estate efectuează prima tranzacţie imobiliară în România, prin preluarea complexului de birouri Metropolis Center din București. Compania de consultanță imobiliară JLL a reprezentat fondul de investiţii în această achiziţie, contribuind, astfel, la atragerea de noi investitori străini pe piaţa românească.

România a înregistrat, în ultima perioadă, progrese semnificative în câştigarea interesului investitorilor din domeniul imobiliar, oferind oportunităţi atractive pentru plasarea banilor. În primele nouă luni ale anului, volumul investițiilor imobiliare atrase de ţara noastră a depășit 400 milioane de euro, iar pentru întreg anul se prognozează atingerea unui nivel de 600 – 700 milioane de euro.

„Semnalele de la investitori sunt bune și am văzut asta inclusiv la Expo Real (una dintre cele mai mari expoziții de profil din Europa). A fost cel mai bun târg la care am participat în ultimii ani, din punct de vedere al discuțiilor și reacțiilor investitorilor vizavi de România, pe fondul comprimării randamentelor în restul Europei Centrale și de Est. Problema rămâne să găsim și produse pentru acești investitori”, declară Silviana Badea, National Director, head of Capital Markets Department JLL.

Cea mai mare tranzacție înregistrată în primele nouă luni ale anului a fost achiziția Sibiu Shopping City de către fondul sud-african de investiții NEPI de la ARGO Real Estate pentru 100 milioane de euro. În această perioadă, cei mai activi cumpărători sunt NEPI și GTC.

Doriana Matei

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

5 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

5 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

6 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

6 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

6 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

7 ore ago