Marketing Stiri

Un nou instrument in monitorizarea de brand

17 iun. 2014 < 1 min

Un nou instrument in monitorizarea de brand

Reading Time: < 1 minut

In cadrul seminarului de deschidere a festivalului Cannes Lions 2014, alaturi de vedeta internationala David Hasselhoff, reteaua internationala de PR Golin a lansat un nou instrument de monitorizare – Relevance Fingerprint.

Noua abordare consta in utilizarea unei metodologii bazate pe intelegerea datelor analitice pentru a putea determina frecventa, intensitatea si dimensiunea calitativa a relevantei unui brand. Astfel, relevanta unui brand este masurata prin trei modalitati:

  • Prin masurarea intentiei consumatorilor de a asculta, cauta si interactiona cu brandurile
  • Prin estimarea entuziasmului fata de un brand pe care il considera relevant
  • Demonstrand care dintre cele 11 dimensiuni ale relevantei calitative sunt cel mai frecvent asociate cu branduri individuale, pe care consumatorii le considera relevante

Noul instrument a fost pus pentru prima oara in practica in cadrul seminarului de deschidere a Cannes Lions 2014, sustinut de Golin si David Hasselhoff. Cu ajutorul celor peste 12 milioane de utilizatori care au urmarit seminarul, prin hashtag-ul #hoffornot, Golin a demonstrat cum brandul personal al lui David Hasselhoff, “The Hoff”, reuseste sa se mentina relevant in comparatie cu alte nume grele de la Holywood. Cu ajutorul Relevance Fingerprint, Golin a evidentiat caracteristicile care i-au permis lui The Hoff sa ramana un brand relevant in industria de divertisment pentru mai bine de 40 de ani. De asemenea, prin Relevance Fingerprint™, Golin a aratat cum brandul personal al celebrului actor american este perceput in diferite zone ale globului si in randul a diferite categorii demografice.

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: