Un nou design de brand pentru Rost
Reading Time: < 1 minutBrandtailors a finalizat designul de brand pentru produsele Rost, din portofoliul Fabryo-Atlas Paints. Acesta este al treilea proiect dezvoltat agentia de onsultanta si design de brand pentru Fabryo-Atlas Paints, dupa extensia brandului Savana si rebranding-ul APLA.
Brandul Rost are acum o noua identitate vizuala si i-a fost reimprospatata grafica de ambalaj si de comunicare. Logo-ul are un design mai prietenos, iar spirala de culori este vizibila in intregime pe ambalaj si este folosita ca suport pentru ilustrarea texturii produselor, cu ajutorul unor culori mai intense decat in varianta grafica precedenta.
Eticheta de spate a fost redesenata, fapt ce faciliteaza parcurgerea rapida a informatiilor despre produs, chiar si in fata raftului, unde timpul, rabdarea si disponibilitatea cumparatorului sunt destul de limitate. Folosirea post-it-urilor ca maniera grafica are potentialul de a se transforma intr-un asociator suplimentar al brandului, pe langa spirala de culori. Sub-brand-ul si denominatorul de produs au fost si ele rearanjate astfel incat acestea sa fie mai vizibile pentru cumparatori la nivelul raftului.
In luna iunie, Fabryo-Atlas Paints si Brandtailors vor lansa impreuna un nou proiect.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz