Un nou brand în portofoliul Dr. Oetker
Reading Time: < 1 minutCompania germană Dr. Oetker a achiziţionat brandul “Morărița“ de la compania Panovia Prod din Oltenița, Călărași.
Morărița este un brand de produse de partiserie congelată, lansat pe piața românească în 2004. Sub acest brand sunt produse foi de plăcintă, aluaturi pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri şi ștrudele cu diferite umpluturi.
Prin această achiziție Dr. Oetker România dorește să-și diversifice portofoliul de produse și în categoria deserturilor congelate.
Producția întregului portofoliu sub marca Morărița se va desfășura în fabrica Panovia, din Oltenița, care continuă să activeze pe piața produselor de patiserie congelată, concentrându-se pe activitatea de producție și pe segmentul de piață bake-off, unde compania desfășoară cea mai mare parte din operațiuni.
Dr. Oetker are o tradiție de 125 de ani pe plan internațional, iar în România activează din 1998. În prezent, Dr. Oetker România are un portofoliu alcătuit din peste 400 produse și este lider de piață în categoriile: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz