Un nou brand in portofoliul Danone
Reading Time: 2 minute<p> Danone a lansat un nou brand de iaurturi, OIKOS, inspirat de retetele grecesti, cu un continut ridicat de proteine, de 5,4%, si un continut scazut de grasime, de doar 2,2%. </p> <p> </p> <p> Pentru inceput, au fost lansate trei variante de produs, pe pat de fructe: cu capsune, kiwi sau piersici, disponibile in ambalaje de 150 de grame.</p> <p> </p> <p> “Stim din studiile de piata ca in Romania 1 din 4 lactate fermentate se consuma ca gustare. Prin lansarea OIKOS ne dorim sa crestem segmentul de gustari sanatoase din Romania, segment aflat intr-o evolutie rapida la nivel mondial si pentru care se observa o tendinta de dezvoltare si pe piata romaneasca. Iar pentru romani mancarea este o experienta in sine, de aceea trebuie sa fie in primul rand gustoasa si satioasa – ceea ce ofera OIKOS – un iaurt consistent, satios si gustos, dar in acelasi timp si un snack sanatos”, a declarat Anca Stroe, Director de Marketing, Danone Sud Estul Europei.</p> <p> </p> <p> Brandul OIKOS este prezent si in Canada si Statele Unite ale Americii. In Canada, la doar doi ani de la lansare, OIKOS este la acest moment cel mai bine vandut iaurt grecesc de pe piata, iar in America este al doilea cel mai bine vandut brand al Danone, dupa Activia.</p> <p> </p> <p> Danone Romania a inregistrat in anul 2012 o cifra de afaceri de 506 milioane RON. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani.</p> <p> </p> <p> Compania Danone PDPA Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si al alimentatiei pentru bebelusi. Grupul Danone a inregistrat in 2012 vanzari de peste 20 miliarde de euro.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz